Πολιτική

Οσοι οδηγούν λιγότερο πληρώνουν χαμηλότερα ασφάλιστρα


Την επόμενη διάσταση στην ιδιωτική ασφάλιση θέλει να φέρει η Anytime

Το νέο τρόπο ασφάλισης αυτοκινήτου με βάση τα χιλιόμετρα παρουσίασε η Interamerican και συγκεκριμένα η Anytime με το πρόγραμμα Buy the Mile, μια επιλογή για όσους καταναλωτές-οδηγούς ΙΧ πραγματοποιούν ως και 5.000 χιλιόμετρα ετησίως. Σε ειδική εκδήλωση για τους δημοσιογράφους του κλαδικού και οικονομικού τύπου με τίτλο «Αλλάζουμε το Χωροχρόνο», η Anytime παρουσίασε την επόμενη διάσταση στην ιδιωτική ασφάλιση. 

Στο εισαγωγικό του μήνυμα, ο διευθύνων σύμβουλος της Interamerican, κ. Γ. Κώτσαλος εξήρε τις προσπάθειες του ομίλου και των συνεργατών για την νέα κουλτούρα που επιδιώκει να καθιερώσει η Interamerican εν μέσω των έντονων προκλήσεων αλλά και των προοπτικών στον κλάδο. Στο επίκεντρο, όπως επεσήμανε βρίσκονται οι ανθρώπινες ανάγκες τονίζοντας πως η Anytime προσφέρει συνεχώς νέους τρόπους για να καλυφθούν. 

Περιγράφοντας το πρόσφατο ιστορικό, ο κ. Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing της Interamerican εξήγησε πως την περίοδο 2006-2010 η Anytime δούλεψε σιγά σιγά ενδοεταιρικά αλλά πάντα η φιλοδοξία ήταν το άνοιγμα στην κοινωνία. Στόχος είναι η απευθείας επαφή με το κοινό χωρίς διαμεσολάβηση με στόχο να υπάρχει άμεση αλληλεπίδραση της εταιρίας με τον εκάστοτε καταναλωτή. Σύμφωνα με τα στοιχεία, από την "γέννηση" της Anytime ως σήμερα οι επενδύσεις ανέρχονται συνολικά στα 60 εκατ. ευρώ περίπου και το DNA της, όπως σημείωσε ο κ. Καντώρος είναι η αλλαγή του τρόπου ασφάλισης με σωστή εξυπηρέτηση των πελατών. Έτσι, στο επίκεντρο βρίσκεται η χαμηλότερη τιμολόγηση και αξιοσημείωτο είναι πως το 70% των κερδών από τον κλάδο του αυτοκινήτου προέρχονται από την Anytime. 

Πάνω από 280.000 ΙΧ είναι ασφαλισμένα στην Anytime σε σχέση με τα 550.000 ασφαλισμένα στην Interamerican, εξήγησε ο επικεφαλής της Anytime, κ. Τάσος Λιακόπουλος. Μιλώντας για το πρόγραμμα "Buy the Mile" οριοθέτησε το στόχο των 10.000 πελατών φέτος, κάτι που είναι επιτεύξιμο αν αναλογιστεί κανείς πως το 35% των πελατών της Anytime αγόρασε το εν λόγω προϊόν. Διευκρίνισε δε πως η ειδική τηλεματική συσκευή καταγράφει μόνο την απόσταση (χιλιόμετρα που διανύει το ασφαλισμένο όχημα) και όχι την θέση/τοποθεσία του.

Εν κατακλείδι, με το Buy the Mile η Anytime επιδιώκει ένα νέο τρόπο ασφάλισης κατά τον οποίον όσοι οδηγούν λιγότερο να πληρώνουν χαμηλότερα ασφάλιστρα.

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις