Επιχειρήσεις

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: 11% πάνω ο τζίρος το 2022


Την υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της συνεχίζει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με στόχο να συμβάλλει στην περαιτέρω εξέλιξη και τόνωση της ανταγωνιστικότητας της εγχώριας αγοράς μπύρας. Σε αυτό το πλαίσιο, ένα σημαντικό βήμα αποτελεί η εκκίνηση της παραγωγής του brand «Carlsberg» στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο του 2023.

Η μονάδα παραγωγής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Σίνδο θα αναλάβει την παραγωγή του βασικού brand του ομίλου Carlsberg, σε κουτί των 330 ml και των 500 ml, καθώς και σε όλους τους τύπους βαρελιών (Draught Master Flex & Modular και μεταλλικό keg).

Η μονάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας δεν θα εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, αλλά και αυτές άλλων αγορών του ομίλου, που δεν διαθέτουν τοπική παραγωγή, μεταξύ των οποίων είναι οι αγορές της Νότιας Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Σημειώνεται, ότι από τις διεθνείς πωλήσεις προέρχεται το 11% του κύκλου εργασιών της εταιρείας, ενώ κατά την τελευταία πενταετία καταγράφηκε αύξηση κατά 37% στις εξαγωγές της.

Στο διάστημα των ετών 2021-2022 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία υλοποίησε επενδύσεις συνολικού ύψους 17 εκατ. ευρώ. Για τα έτη 2023-2024 έχει προγραμματίσει νέο επενδυτικό πρόγραμμα που ανέρχεται στα 20 εκατ. ευρώ.

Το 2022 ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κινήθηκε ανοδικά με ποσοστό 11% σε σύγκριση με το 2021, φτάνοντας τα 155,6 εκατ. ευρώ. Σε ό,τι αφορά το EBIT της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 22% πέρυσι σε σύγκριση με το 2021. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία διατηρεί μερίδιο 25% σε όγκο στο σύνολο των κατηγοριών μπύρας στην Ελλάδα.

Για εφέτος η εταιρεία προσδοκά να πετύχει υψηλό ρυθμό ανάπτυξης. Ήδη στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους όλα τα κανάλια διανομής παρουσιάζουν σημαντική αύξηση πωλήσεων με τον καλό καιρό να επιδρά θετικά σε αυτήν την εξέλιξη. Την ίδια στιγμή, η εστίαση ενισχύεται ενώ αναμένεται μία δυνατή τουριστική σεζόν.

Διαβαστε επισης