Οικονομία

ΕΟΤ: Δράσεις για την προώθηση της Ελλάδας στη γερμανική τουριστική αγορά


Η ποικιλομορφία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος αναδείχθηκε κατά τη διάρκεια roadshow της επαγγελματικής πλατφόρμας επικοινωνίας και μάρκετινγκ Expipoint, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο διάστημα από τις 17 έως τις 21 Νοεμβρίου 2025 σε πέντε γερμανικές πόλεις.

Οι εκδηλώσεις του roadshow με τίτλο «Around the World» και αντικείμενο την παρουσίαση τουριστικών προορισμών από όλον τον κόσμο πραγματοποιήθηκαν στις πόλεις Άουγκσμπουργκ (17/11), Ουλμ (18/11), Μάιντς (19/11), Ντίσελντορφ (20/11) και Ντόρτμουντ (21/11). Από ελληνικής πλευράς συμμετείχαν η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας και τρεις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο στην Ελλάδα, ενώ από γερμανικής 55 τουριστικά γραφεία από κάθε πόλη.

Η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, Νικολέτα Λεκανίδη, παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας, τη διαρκώς αυξανόμενη συνδεσιμότητα ελληνικών προορισμών με τη Γερμανία και τη δραστηριότητα της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, δίνοντας έμφαση στη διοργάνωση ταξιδίων εξοικείωσης για επαγγελματίες του τουρισμού.

Στη συνέχεια, οι εκπρόσωποι των ελληνικών ξενοδοχείων αναφέρθηκαν διεξοδικά στις υψηλών προδιαγραφών ξενοδοχειακές υποδομές της χώρας μας και στις παροχές που προσφέρουν στους επισκέπτες τους.

Επιπλέον, στους χώρους των εκδηλώσεων υπήρχαν εγκατεστημένα info desks, που παρείχαν στους συμμετέχοντες επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την ιστοσελίδα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ΕΟΤ, καθώς και έντυπο υλικό προβολής.

πηγή: ΑΠΕ

Διαβαστε επισης