ΕΥΖην

Οι 10 φυσικοί λιποδιαλύτες - Πως χρησιμοποιούνται στη διατροφή 


Το ανθρώπινο σώμα είναι εξαιρετικά ευπροσάρμοστο. Ακόμα και αν το παραμελήσατε, με αποτέλεσμα να προστεθούν περιττά κιλά, αν το αποφασίσετε μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτά πολύ πιο γρήγορα από όσο νομίζετε. 

Το κάψιμο λίπους ή η απώλεια βάρους είναι από τους πιο σημαντικούς λόγους που κάποιος πηγαίνει στο γυμναστήριο. Σε αυτό τον στόχο έχετε συμμάχους φυσικούς λιποδιαλύτες, που μπορούν να διευκολύνουν την προσπάθεια και να επιταχύνουν το αποτέλεσμα. 

Ο *Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team παρουσιάζει τους 10 κορυφαίους φυσικούς λιποδιαλύτες και εξηγεί πως τους βάζουμε στη διατροφή: 

  1. Γιαούρτι 2%: Καταναλώστε 1000-1400 mg ασβεστίου και κάψτε περισσότερο λίπος και θερμίδες. Αυτό ισοδυναμεί με 3-4 φορές την μέρα περίπου κατανάλωση γαλακτοκομικών.
  2. Πρωτεΐνη: Φάτε το 40% της ημερήσιας ποσότητας θερμίδων σας από πρωτεΐνη και θα κάψετε αρκετό λίπος.Για πρωτεΐνες, επιλέξτε άπαχες επιλογές και όχι λιπαρά κρέατα, επιλέξτε ψάρια για μερικά γεύματα την εβδομάδα και επικεντρωθείτε και σε φυτικές πρωτεΐνες όταν είναι δυνατόν. Όταν μαγειρεύετε, χρησιμοποιήστε λάδια υγιή για την καρδιά και περιορίστε τα κορεσμένα ζωικά λίπη όπως το βούτυρο ή το λαρδί.Επιλέξτε διατροφικά λίπη από λιπαρά ψάρια, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς και σπόρους, αντί για τηγανητά τρόφιμα και ζωικές πηγές λίπους. Δοκιμάστε να κόψετε την προστιθέμενη ζάχαρη που βρίσκεται στα γλυκά ποτά και επιδόρπια.
  3. Καφές σκέτος: Η καφεΐνη που υπάρχει σε περίπου 2 φλυτζάνια καφέ, εκτοξεύουν τον μεταβολισμό σας για τουλάχιστον 1,5 ώρα.
  4. Δημητριακά ολικής άλεσης: Αν ξεκινάτε τη μέρας σας με ολικής άλεσης δημητριακά, καίτε περισσότερο λίπος απ' ότι αν τρώτε πρωινό που αφομοιώνει πιο γρήγορα ο οργανισμός σας.
  5. Πράσινο τσάι: Καταναλώστε πράσινο τσάι και αυξήστε τον μεταβολισμό σας κατά 4% .Πιείτε τρία φλυτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα.
  6. Ελαιόλαδο: Κάντε μια δίαιτα υψηλή σε μονοακόρεστα λιπαρά, όπως παρθένο ελαιόλαδο και αβοκάντο και κάψτε περισσότερο λίπος σε ένα διάστημα 4 εβδομάδων.
  7. Ιχθυέλαιο: Πάρτε 6 gr καθημερινά. Θα σας βοηθήσει να κάψετε αρκετό σωματικό λίπος.
  8. Κινόα: Είναι τρόφιμο υψηλής διατροφικής αξίας, το οποίο πρέπει να εντάξετε στη δίαιτά σας.Περιέχει αρκετή ποσότητα πρωτείνης, φυτικών ινών και βιταμινών. Συνδυάστε τη με λαχανικά, άπαχο κρέας και ξηρούς καρπούς.
  9. Κανέλα: Έχει την ιδιότητα σταθεροποίησης του ζαχάρου στο αίμα. Αυτό μπορεί να «κρατήσει» την όρεξή σας, ειδικά αυτούς με διαβήτη τύπου 2. Σχεδόν όλοι μπορούν να επωφεληθούν από την κανέλα. Προσθέστε την στον καφέ σας, στο τσάι, στο γιαούρτι.
  10. Καυτερές πιπεριές: Περιέχουν την καψαϊκίνη η οποία περιορίζει την όρεξη και επιταχύνει ελαφρά τον μεταβολισμό. Μπορεί να μην σχετίζεται άμεσα με την απώλεια, αλλά έχει παρατηρηθεί ότι τρώμε λιγότερο όταν το φαγητό μας είναι πικάντικο.
tea

Με λίγα λόγια.Υπάρχουν πολλές στρατηγικές όταν πρόκειται για απώλεια λίπους, αλλά είναι καλύτερο να μείνετε στα βασικά. Μια υγιεινή διατροφή με επαρκείς πρωτεΐνες, διαλυτές ίνες και περιορισμένα σάκχαρα μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια λίπους, σε συνδυασμό με μια ρουτίνα προπόνησης με βάρη.

Σίγουρα όμως οι παραπάνω φυσικοί λιποδιαλύτες είναι δυνατοί σύμμαχοι για να κάψετε λίπος. Και στο τέλος όχι μόνο θα χάσετε λίπος, αλλά θα κρατήσετε και το σώμα σας υγιές!!

* Ο Άκης (CT fiveprcent - Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης και Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.
facebook: CTfivepercent-Nutritionteam Akis
Instagram: ct_fiveper_nutritionteam_akis