Πολιτική

Ο νέος ψηφιακός ασφαλιστικός οργανισμός της ελληνικής αγοράς


Σε ψηφιακό ασφαλιστικό οργανισμό μετασχηματίζεται ταχύτατα και εντυπωσιακά κατά την τελευταία πενταετία, προτάσσοντας πάντα την καινοτομία στον επιχειρηματικό σχεδιασμό και τη στρατηγική της, η Interamerican.
Μία σειρά αλληλένδετων ψηφιακών εφαρμογών “απογειώνουν” οργανωτικά και λειτουργικά την INTERAMERICAN. Κατά την τελευταία πενταετία, οι σχετικές επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν ξεπερνούν τα 20 εκατ. ευρώ.

Τομείς εστίασης της ψηφιακής κατεύθυνσης της εταιρείας αποτελούν:

-    οι πελάτες, με κατά προτεραιότητα τεχνολογική υποστήριξη της ασφάλισης σε όλες τις φάσεις και διαδικασίες,
-    τα δίκτυα πωλήσεων, για τη βελτίωση των παραγωγικών αποτελεσμάτων με τη χρήση της τεχνολογίας και τη διεύρυνση των δυνατοτήτων διαχείρισης των πελατών,
-    η συνεχής ανάλυση και αξιοποίηση των δεδομένων, 
-    η μείωση του λειτουργικού κόστους, με συνεπαγόμενο το όφελος για τους πελάτες στον έλεγχο των ασφαλίστρων,
-    η αναβάθμιση και εγκατάσταση νέων συστημάτων ασφάλειας των πληροφοριακών συστημάτων.
Στο πλαίσιο αυτό, η INTERAMERICAN έχει πραγματοποιήσει μεγάλα βήματα με γοργούς ρυθμούς, που αφορούν σε δημιουργία και λειτουργική ενσωμάτωση πρωτοποριακών ψηφιακών εφαρμογών, όπως είναι τα συστήματα:
OnE (Operations 'n' Excellence), η ενιαία πλατφόρμα για τις λειτουργίες έκδοσης συμβολαίων και αποζημίωσης όλων των κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων και της Βοήθειας.
i-Care, για τη βελτιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών και της ταχύτητας διαχείρισης των αιτημάτων αποζημιώσεων Ζωής και Υγείας.
• Genius, για ένα πιο δυναμικό και αντικειμενικό underwriting σε Ζωή και Υγεία.
•    360° Customer View, με MDM και CRM πλατφόρμες για έλεγχο διασφάλισης ποιότητας δεδομένων και υπηρεσίες προς τους πελάτες αντιστοίχως.
Enterprise Datawarehouse και εργαλεία-τεχνικές για Fraud Detection, που έρχονται να ολοκληρώσουν φέτος τη μεγάλη επένδυση στον τομέα των data.

Η INTERAMERICAN έχει επενδύσει σημαντικά σε συστήματα ασφάλειας τελευταίας τεχνολογίας. Παράλληλα, έχει εξελίξει εντυπωσιακά το «ψηφιακό γραφείο» του Συνεργάτη Πωλήσεων, με την πρότυπη, πρωτοποριακή στην αγορά πλατφόρμα "askme". Η εταιρεία, εξάλλου, είναι η πρώτη που εισήγαγε και ανέπτυξε την απευθείας ψηφιακή πώληση ασφαλειών με την Anytime (από το 2006).

Ακόμη, η INTERAMERICAN βασίζει στην ψηφιακή τεχνολογία καινοτόμες πρωτοβουλίες της στο επίπεδο του σχεδιασμού ασφαλιστικών προΐόντων νέας αντίληψης.

Σχετικά με την ψηφιοποίηση στην ασφαλιστική αγορά: https://www.sofokleousin.gr/archives/279641.html

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις