Οικονομία

Nielsen: Ανοδικές τάσεις της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα


Κατά δύο μονάδες αυξήθηκε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα «The Conference Conference Board® Global Consumer Confidence» σε συνεργασία με τη Nielsen, έχοντας όμως σημαντική απόκλιση από τον ευρωπαϊκό δείκτη.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα ανήλθε στις 72 μονάδες το β΄ τρίμηνο του 2019.

Παράλληλα, σημειώνεται πως επτά στους 10 Έλληνες (71%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ενώ το 63% των ερωτηθέντων αμφιβάλλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την έβδομη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια.

Τρεις στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (34%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την εργασία (32%) και την προσωπική υγεία (22%). Δύο στους 10 Έλληνες ανησυχούν για τα χρέη/ οφειλές νοικοκυριού (20%).

Κλείνοντας, γίνεται λόγος πως επτά τους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους (70%), κυρίως περιορίζοντας τα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού, αλλά και τα έξοδα για ρουχισμό, αλλά και μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις