AUTOin

Νέες τεχνολογίες εφαρμόζει η Peugeot στην προσπάθεια μείωσης των ρύπων


Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναθεωρούν τα προγράμματά τους και αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τις εκπομπές των επικίνδυνων ρύπων που εκπέμπουν τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτή η προσπάθεια είναι μια από τις πιο δύσκολες αποστολές και δαπανηρές για κάθε μάρκα αυτοκινήτων γιατί απαιτεί αλλαγή των κινητήριων μονάδων, δημιουργία νέων υποδομών και διαφορετική προσέγγιση στο θέμα των ρύπων.

Η Peugeot εναρμονίστηκε στη νέα νομοθεσία και υιοθέτησε προτάσεις που αποσκοπούν στη δραστική μείωση των επικίνδυνων ρύπων. H γαλλική φίρμα ακολουθώντας τις νέες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τον τρόπο μέτρησης των εκπομπών CO2, υιοθετεί σε όλη την γκάμα της νέους κινητήρες προδιαγραφών Euro 6.2, νέα κιβώτια ταχυτήτων 6 και 8 σχέσεων, μηχανικά και αυτόματα, αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και αυξημένες ιπποδυνάμεις.

Η ανανέωση αυτή επιτρέπει στη μάρκα να επιτύχει καλό συνδυασμό των τομέων που αφορούν τις επιδόσεις της οικονομίας καυσίμου και των χαμηλών εκπομπών ρύπων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της νέας προσπάθειας είναι η καλύτερη αξιοποίηση του τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech Turbo προδιαγραφών Euro 6.2. Πρόκειται για ένα κόμπακτ και ισχυρό σύνολο το οποίο ανάλογα με την έκδοση αποδίδει 110 είτε 130 ίππους. Στα πλεονεκτήματά του περιλαμβάνονται η οικονομία στο καύσιμο βενζίνη, η τεχνολογία αιχμής, η απόδοση ακόμα και στις χαμηλές στροφές, η καλή σχέση ροπής/ισχύος, και ο σημαντικός περιορισμός των εκπομπών CO2.

Ο 1.2 PureTech Turbo αναδείχθηκε «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2018» στην κατηγορία του (1.0 -1.4 λίτρα). Η βράβευση αυτή είναι η τέταρτη διαδοχική (2015–2016–2017–2018) για το μηχανικό σύνολο και απονέμεται κάθε χρόνο από τη διεθνή ομάδα δημοσιογράφων του «Engine Technology International Magazine».

Σημαντικό ρόλο στη δημιουργία εκδόσεων υψηλών επιδόσεων με σπορ χαρακτηριστικά, παίζει ο κινητήρας βενζίνης 1.6 PureTech με ιπποδύναμη 180 είτε 225 ίππους. Είναι αποκλειστικά διαθέσιμος με το νέο αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο EAT8. Το νέο κιβώτιο είναι σχεδιασμένο για γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων χάρη στον νέο επιλογέα Shift & Park by wire και τα paddles στο τιμόνι, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα τιμές κατανάλωσης καυσίμου αντίστοιχες ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Εντελώς νέος είναι ο δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας ντίζελ 1.5 BlueHDi Euro 6.2 με ισχύ 100 είτε 130 ίππους, ο οποίος διαθέτει ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα συγκράτησης των ρύπων. Συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και με το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EAT8. Εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές ρύπων.

πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις