Πολιτική

Νέα πλατφόρμα στο τουρισμό: Δωρεάν συμμετοχή για όλες τις επιχειρήσεις


Ο βασικότερος παράγων που θα κρίνει την επιτυχία της στο επίπεδο του Β2C είναι η αποδοχή και υιοθέτησή της από τους επαγγελματίες της Αθήνας

Φιλοδοξεί να γίνει το κεντρικό σημείο προβολής και προώθησης όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της Αττικής. Η TRIP2ATHENS τέθηκε ήδη σε λειτουργία αποτελεί το νέο επίσημο ηλεκτρονικό πολυδιάστατο τουριστικό οδηγό της Αθήνας και της Αττικής. που δημιούργησε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας και ο Δήμος Αθηναίων. 

Απευθύνεται στο τουρίστα – επισκέπτη ο οποίος μπορεί να μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας να ολοκληρώσει το ταξίδι του και είναι μεταφρασμένη σε 7 γλώσσες και στους επαγγελματίες του τουρισμού οι οποίοι μπορούν να προβάλλουν τις υπηρεσίες τους στην Αθήνα και Αττική εντελώς δωρεάν

Παράλληλα αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις, που προάγει την εξωστρέφεια και την προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη διεθνή αγορά του e-tourism. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από το σύστημα των συνεργειών που υποστηρίζει η πλατφόρμα μεταξύ των ξενοδοχειακών και λοιπών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών και προϊόντων τουριστικού ενδιαφέροντος (2.000 επιχειρήσεις, 470 ξενοδοχεία και περίπου 1.000 αξιοθέατα, εκατοντάδες δραστηριότητες και άλλα σημεία ενδιαφέροντος).

Η πλατφόρμα παρέχει τα εξής πλεονεκτήματα στο ξενοδόχο: Την δυνατότητα να καταχωρεί πληροφορίες για την μονάδα που, οργανώνει την διαχείριση της και να διαμορφώνει τη τιμολογιακής πολιτική του, ορίζοντας πολλαπλούς καταλόγους. Την δυνατότητα να διαχειρίζεται όλα τα κανάλια διάθεσης δωματίων από ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης. Να παρακολουθεί την αξιολόγηση της επιχείρησης του. Να δημιουργεί συνέργειες με τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Για τον εστιάτορα τα πλεονεκτήματα είναι: Παγκόσμια δωρεά προβολή. Αμέση πρόσβαση στον επισκέπτη. Αύξηση πωλήσεων. Δημιουργία συνεργειών με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Από την πλευρά του ο επισκέπτης  μπορεί άμεσα να αναζητήσει πληροφορίες μετάβασης προς/από την Αθήνα, να αναζητήσει και να κλείσει ξενοδοχείο στην Αθήνα και την Αττική, να αναζητήσει πληροφορίες μετακίνησης εντός του προορισμού (ΜΜΜ), να αναζητήσει, εντοπίσει και πληροφορηθεί για τα αξιοθέατα, τις δραστηριότητες, το φαγητό, τη διασκέδαση, τις αγορές κ.α, να ενημερωθεί για δεκάδες γεγονότα πολιτιστικού ενδιαφέροντος που λαμβάνουν χώρα στην Αθήνα, να διαμορφώσει την ατομική του περιήγηση με βάση τα καταχωρημένα σημεία ενδιαφέροντος όπως αξιοθέατα, επιχειρήσεις, δραστηριότητες κ.α. συγχρονίσει με τη mobile εφαρμογή.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ξ.Ε.Ε. Γιώργο Τσακίρης: «Κατά πρώτον η εν λόγω ιδέα είχε ως στόχο την προβολή της Αθήνας με βάση τι κάνουν άλλες ανταγωνιστικές στο  city break πόλεις επιλέγοντας τα best practices και βεβαίως στη προβολή των  τουριστικών επιχειρήσεων, όλων των κατηγοριών, ολοκληρωμένα. Όλες οι επιχειρήσεις με τουριστικό ενδιαφέρον μπορούν να συμμετέχουν στην πλατφόρμα προβάλλοντας και  διαθέτοντας  τις υπηρεσίες τους, συνεργατικά και συνδυαστικά με άλλες επιχειρήσεις στους επισκέπτες της πόλης.

Το Ξ.Ε.Ε  διαχρονικά κινείται στη στρατηγική της διασύνδεσης του ξενοδοχειακού τομέα με άλλες επαγγελματικές ομάδες και τομείς.

O βασικότερος παράγων που θα κρίνει την επιτυχία της στο επίπεδο του Β2C είναι η αποδοχή και υιοθέτησή της από τους επαγγελματίες της Αθήνας, δηλαδή από τη συνεργασία μας στο Β2Β.
 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις