Πολιτική

Ν. Καμπανόπουλος/Visa Hellas: Στη Visa θεωρούμε ότι ο εθελοντισμός είναι στάση ζωής


Την ώρα που η χώρα μας περνά μία από τις μεγαλύτερες ανθρωπιστικές κρίσεις, η Visa Hellas, θέλοντας να υποστηρίξει το δύσκολο έργο των ΜΚΟ προχωρά σε ένα πολύ μεγάλο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προσφέροντας 1 εκατ. ευρώ σε 15 οργανισμούς πανελλαδικά.

Σε συνέντευξή του στο Sofokleousin.gr o κ. Νίκος Καμπανόπουλος, γενικός διευθυντής της Visa Europe για Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο μιλά αναλυτικά για το πρόγραμμα προσφοράς της Visa Hellas αλλά και το πόσο σημαντικός τομέας των εταιριών αποτελεί η προσφορά προς την κοινωνία. 

Πρόσφατα ανακοινώσατε μια πολύ μεγάλη δωρεά 1 εκατ. ευρώ σε 15 μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, πείτε μας κάποια στοιχεία για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και τις σας οδήγησε στην απόφαση αυτη; 

Η Ελλάδα περνά αρκετά χρόνια τώρα μια μεγάλη ανθρωπιστική κρίση.  Είναι γνωστό ότι  στην χώρα μας δραστηριοποιούνται πολλοί οργανισμοί οι οποίοι καθημερινά βοηθούν συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη.  Έτσι μαζί με τις τράπεζες-μέλη μας επιλέξαμε να στηρίξουμε 15 από αυτούς τους οργανισμούς δωρίζοντας 1 εκατ. ευρώ ούτως ώστε να διευκολύνουμε την υλοποίηση του έργου τους.

Με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή των 15 οργανισμών στους οποίους θα διατεθεί το 1 εκατ. ευρώ;


Εξετάσαμε τους οργανισμούς, τις ανάγκες τους, το έργο τους, τα σχέδια τους και την  πρόταση που υπέβαλλαν προς αξιολόγηση και έτσι καταλήξαμε στους 15 αυτούς οργανισμούς.

Διαβάστε επίσης: Δωρεά 1 εκατ. από την Visa Hellas σε 15 οργανισμούς πανελλαδικά

Πού και πώς εντάσσεται η ΕΚΕ σε σχέση με τους στόχους της εταιρείας σας;


Η Visa είναι πολύ ενεργή στον τομέα παρόμοιων ενεργειών και προσπαθεί να συνεισφέρει  όσο αυτό είναι δυνατό.  Είναι η δεύτερη ενέργεια που γίνεται τους τελευταίους μήνες καθώς τον Σεπτέμβριο είχαμε ανακοινώσει την δωρεά 1.000.000 λιρών στον οργανισμό Save the Children – με τον οποίο έχουμε διαρκή σχέση συνεργασίας στην Ευρώπη – που δραστηριοποιείται και στην χώρα μας στην αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης.

Βασικός συντελεστής στο να συνδεθεί ουσιαστικά η επιχειρηματική δραστηριότητα με την κοινωνική ανάπτυξη, είναι η ενθάρρυνση και η ανάπτυξη του εθελοντισμού στο εργασιακό περιβάλλον. Πώς εφαρμόζεται αυτό στη Visa;


Η Visa πιστεύει πολύ στις αξίες του εθελοντισμού και μία μεγάλη ομάδα συναδέλφων είναι μέλη σε φιλανθρωπικές οργανώσεις.  Η έννοια του εθελοντισμού συνδέεται με την αλληλεγγύη και την ανιδιοτελή προσφορά και στη Visa θεωρούμε ότι ο εθελοντισμός  δεν είναι απόφαση μίας στιγμής, δεν είναι ένα χόμπι ή μια ασχολία με στόχο να καλύψεις κάποιες ελεύθερες ώρες. Είναι στάση ζωής, που πηγάζει από την ανάγκη για προσφορά. Έτσι δραστηριοποιούμαστε και ομαδικά αλλά και ατομικά στον εθελοντισμό με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.

Αν και στην Ελλάδα οι συναλλαγές με χρεωστικές κάρτες εμφανίζουν αυξητικές τάσεις, θεωρείτε παρόλα αυτά, ότι ο κόσμος χρειάζεται περισσότερη εκπαίδευση όσον αφορά στη χρήση τους; Που θα εστιάζατε περισσότερο προκειμένου να επιτευχθεί πληρέστερη ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού;

Την περασμένη χρονιά είδαμε την δραστική αλλαγή στην συμπεριφορά των καταναλωτών λόγω των capital controls.  Όντως η αύξηση των συναλλαγών μέσω χρεωστικών καρτών εκτινάχθηκε το δεύτερο εξάμηνο του 2015.  Ο κόσμος έχοντας μειωμένη πρόσβαση στα μετρητά στράφηκε στις κάρτες πληρωμών αλλά και σε άλλα ηλεκτρονικά μέσα για να καλύψει τις ανάγκες του. 

Όμως το 90% των πληρωμών γίνεται ακόμη με μετρητά.  Χρειάζεται και εκπαίδευση αλλά και αλλαγή νοοτροπίας, να  αντιληφθούμε τα οφέλη του ψηφιακού χρήματος, την ευκολία, την ασφάλεια και την ευελιξία που παρέχει. 

Το μέλλον του εμπορίου θα διαμορφωθεί από την ανάπτυξη των ψηφιακών πληρωμών και οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο πρόθυμοι να πειραματιστούν στη χρήση νέων υπηρεσιών πληρωμών.  Ήδη χρησιμοποιούμε κάρτες ανέπαφων συναλλαγών σε μέσα μεταφοράς ή σε καφέ και εστιατόρια, εγγραφόμαστε σε online υπηρεσίες και δίνουμε τα στοιχεία της κάρτας μας, χρησιμοποιούμε εφαρμογές μέσω κινητών για πληρωμή, κλπ.

Εμείς εστιάζουμε στην δημιουργία της τεχνολογίας που επιτρέπει στους καταναλωτές να πληρώνουν οποιαδήποτε στιγμή, από οπουδήποτε και με οποιοδήποτε τρόπο – είτε με τις παραδοσιακές κάρτες πληρωμών, είτε μέσω φορητών συσκευών όπως έξυπνα κινητά και tablets, απολαμβάνοντας την ίδια ασφάλεια, ευκολία και διεθνή αποδοχή.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις