Ο Mythos ανανεώνεται, με easy open καπάκι και νέα ετικέτα. Η νέα φιάλη του Μύθου προβάλλει τη σύγχρονη, νεανική και αυθόρμητη προσωπικότητά του και το μοντέρνο χαρακτήρα του που τον κάνουν να ξεχωρίζει από οποιαδήποτε άλλη μπύρα, όπου κι αν βρίσκεται.
Για να επικοινωνήσει την ανανεωμένη εμφάνιση αλλά και διάθεση του, ο Mythos συστήνεται ξανά με τη νέα του καμπάνια επικοινωνίας. Ο Μύθος της παρέας, του αυθορμητισμού και φυσικά της απόλαυσης, μας κλείνει το μάτι με το κεντρικό του μήνυμα «Κάθε καπάκι και μια ιστορία». Γιατί κάθε φορά που ανοίγει ένα καπάκι Mythos, απελευθερώνονται όλες αυτές οι μυθικές εμπειρίες που η παρέα δεν μπορεί να ξεχάσει.
Στο τηλεοπτικό σποτ, το καπάκι ενώνει σαν μυστικός κώδικας τρεις φίλους, θυμίζοντας τις μυθικές στιγμές της προηγούμενης βραδιάς. Για τον τέταρτο της παρέας, o μύθος όμως δεν έχει τελειώσει ακόμα. Στέλνοντας ένα μήνυμα στους φίλους του, γράφει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας και φεύγει για το δικό του rock tour, γιατί… Παντού υπάρχει ένας Μύθος.
Τη νέα τηλεοπτική καμπάνια δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία 4WiseMonkeys, σε παραγωγή των White Room.
Υγεία
Αγκινάρα: Μία μάλλον... παρεξηγημένη υπερτροφή
Στις 21 Δεκεμβρίου 1931, ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης, Φιορέλο ΛαΓκάρντια σε μια προσπάθεια να σπάσει τον ασφυκτικό κλοιό της μαφίας, κατέστησε έγκλημα την πώληση, την έκθεση ή την κ ...