Με εκπροσώπους της Exxon Mobil συναντήθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης και όπως αναφέρει το υπουργείο, με ανάρτησή στο twitter.
Στο επίκεντρο της συζήτησης ήταν οι επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα.
Με εκπροσώπους της Exxon Mobil συναντήθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης και όπως αναφέρει το υπουργείο, με ανάρτησή στο twitter.
Στο επίκεντρο της συζήτησης ήταν οι επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα.
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...