Πολιτική

Μάχη στη λιανική των Telecoms, ενόψει deals


Οι επιταχυνόμενες διεργασίες συγκέντρωσης στον τομέα τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αναγκάζουν τις επιχειρήσεις του κλάδου να εντείνουν τη μάχη για την κατάκτηση μεγαλύτερων μεριδίων αγοράς, προκειμένου να ενισχύσουν το "ειδικό βάρος" και τη διαπραγματευτική τους ισχύ στα κυοφορούμενα deals.

Ο πόλεμος επικςντρώνεται τώρα στη λιανική, όπου οι εταιρίες επιταχύνουν την αναδιάρθρωσς και επανατοποθέτησς των δικτύων τους, ενώ ενισχύουν τις γραμμές πωλήσεων.

Με γνώμονα τον οξυνόμενο ανταγωνισμό στη λιανική η Wind αναβαθμίζει τα καταστήματά της ώστε να μπορεί να προσφέρει περισσότερα προϊόντα, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη και στόχο να αυξήσει το χρόνο παραμονής του επισκέπτη. Με αυτό τον τρόπο και με το σταδιακό εμπλουτισμό των προσφερομένων υπηρεσιών η εταιρία προσδοκά αύξηση των περιθωρίων κέρδους στα καταστήματα, βελτίωση των ταμειακών ροών και μείωση του κόστους του χρήματος.

Παράλληλα αναδεικνύοντας το asset του δικτύου βελτιώνεται η εσωτερική αξία, ενώ με την αύξηση της προσέλευσης στα καταστήματα και του κατά κεφαλήν εσόδου επιτυγχάνεται βελτίωση των αριθμοδεικτών και της αποτελεσματικότητας των ιδίων και επενδεδυμένων κεφαλαίων.

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η συνεργασία με τα Public, συμφερόντων του Πάνου Γερμανού, η συνεισφορά των οποίων στις πωλήσεις της Wind βελτιώνεται, ενώ παράλληλα η μητρική Olympia Development δρέπει οφέλη από την αύξηση του τζίρου και τη βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου.

Στο ίδιο μοτίβο κινείται και ο ΟΤΕ-Cosmote ολοκληρώνοντας τη διαδικασία rebranding και εκσυγχρονισμούό του δικτύου ΟΤΕShops καθώς και ανανεώνοντας τα καταστήματα της αλυσίδας Γερμανός. Ο ΟΤΕ-Cosmote θα εντείνει την προώθηση της OTE TV η οποία εμπλουτίστηκε με νέο περιεχόμενο μετά την απόκτηση των αγώνων του Champions και του Europa League αλλά και δημιουργώντας θεματικά κανάλια όπως έκανε με το κανάλι του «James Bond» και τώρα με το κανάλι της δημοφιλούς σειράς «House of Cards».

Σε αυτό τον τομέα η Vodafone έχει επιλέξει να κινηθεί συντηρητικά τραβώντας τον όγκο της προσέλκυσης πελατείας στις κεντρικές υπηρεσίες. Τώρα όμως η διοίκηση φαίνεται να αλλάζει στρατηγικά και να κινείται πιο επιθετικά, ενώ μετά την απόκτηση της HOL -και με το θέμα της εξαγοράς της Nova μαζί με τη Wind να παραμένει ακόμα ανοιχτό- είναι και αυτή σε θέση να παράξει και να πουλήσει συνδρομητικό περιεχόμενο.
Θα χρειαστεί βέβαια να αναπτύξει νέα σημεία πώλησης ή να δημιουργήσει νέες συνεργασίες για shops-in-a-shop ώστε να μπορέσει να αυξήσει την παρουσία της και να δρέψει οφέλη.

Εξάλλου η Vodafone είναι η πρώτη που έχει επενδύσει στις υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω της συνεργασίας με την Alpha Bank, εστιάζοντας στην αύξηση των πελατών και των περιθωρίων κέρδους από νέες τεχνολογίες που έχουν ισχυρούς πολλαπλασιαστές.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις