Νέο Επιχειρείν

Loceye: Η ελληνική start up που εντοπίζει πελάτες... από ότι κοιτάζουν


Επένδυση 300.000 Ευρώ για την τεχνολογία eye-tracking από το Velocity Partners

Στήριξη από το VC Velocity Partners θα λάβει η νεοφυής εταιρεία Loceye, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η οποία έχει αναπτύξει τεχνολογία eye-tracking, καταγράφοντας το λεγόμενο visual engagement, δηλαδή τα σημεία και τα στοιχεία όπου εστιάζει το βλέμμα του ένας άνθρωπος κοιτάζοντας μία ιστοσελίδα, αφίσα ή διαφημιστική καμπάνια. Έτσι, έχει την δυνατότητα να εντοπίζει τις τάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών και τους εν δυνάμει πελάτες.

"Μόλις ανακοινώσαμε τη συνεργασία μας με τους Velocity Partners, η οποία κυλά πάρα πολύ καλά και θα επενδύσουμε τα χρήματα στο να μεγαλώσουμε την ομάδα μας, χρήματα που στο σύνολο τους θα επενδυθούν στην ανάπτυξη" τόνισε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9FM" ο κ.Κωνσταντίνος Αλεξόγλου, συνιδρυτής και CEO της Loceye, που θα συνεχίσει -όπως τόνισε- να δραστηριοποιείται από τη Θεσσαλονίκη.

Η τεχνολογία που έχει αναπτύξει η εταιρία είχε ως εκκίνηση ερευνητικά προγράμματα του ΑΠΘ "σε μια εποχή στην οποία έχουμε όλοι περισσότερο χρόνο για να εντοπίζουμε visual (σ.σ οπτικές) εμπειρίες", όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξόγλου, εξηγώντας ότι η εταιρία προσφέρει ένα τέτοιο εργαλείο μέτρησης των όσων βλέπουμε και παρατηρούμε σε εικόνες, του επονομαζόμενου από τους τεχνολόγους "...visual engagement, το πόσο βλέπει ένας χρήστης κάτι".

Τα data κοστίζουν... αλλά διευκολύνουν τις αποφάσεις

Με την παραπάνω τεχνολογία και μεθοδολογία η νεοφυής εταιρία δίνει έτσι τη δυνατότητα λήψης των λεγόμενων "data driven" αποφάσεων στους πελάτες της, περιορίζοντας την αβεβαιότητα των επιλογών χάρη στη μεγαλύτερη αναλυτική λεπτομέρεια, ενώ ταυτόχρονα περιορίζεται και το τελικό κόστος μιας ενδεχόμενης διαφημιστικής καμπάνιας ή άλλης ενέργειας media, αφού επιλέγονται τελικά για χρήση τα οπτικά υλικά που πραγματικά προκαλούν το ενδιαφέρον ενός πελάτη.

Η ιδέα για το Loceye ξεκίνησε όπως ανάφερε ο νεαρός μηχανικός όταν έκανε την πρακτική του στο ΑΠΘ πάνω στο user experience (UX) design. Μέσα από μια αρχική προκήρυξη και μετά το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε από περισσότερους από 105 υποψήφιους, γεννήθηκε μια ομάδα ανάπτυξης οκτώ ατόμων. Εν συνεχεία προέκυψε μια τελική ομάδα ανάπτυξης τεσσάρων νεαρών επιστημόνων, που αποτελούν και σήμερα την ιδρυτική ομάδα αλλά και την ομάδα εξέλιξης της ειδικής τεχνολογίας της start up εταιρείας.

Διαβάστε επίσης