TECHin

Lamda: Οι 10 φιναλιστ του Retech Innovation Challenge


Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού καινοτομίας Retech Innovation Challenge, που εγκαινίασε η Lamda Development.

Ο διαγωνισμός, που διοργανώνεται με στρατηγικό συνεργάτη τους Industry Disruptors Game Changers (ID - GC), θα κορυφωθεί στις 21 Φεβρουαρίου, στις εγκαταστάσεις του The Mall Athens.

Ο διαγωνισμός, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, εστιάζει σε ιδέες και προτάσεις που αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες σε τομείς όπως: Retail, Food & Entertainment και Mall Services. Οι αιτήσεις που κατατέθηκαν έως τις 10 Δεκεμβρίου, αξιολογήθηκαν από ανεξάρτητη επιτροπή, η οποία απαρτίζεται από εκπροσώπους της αγοράς, επενδυτές, επιχειρηματίες και ακαδημαϊκούς.

Από την αξιολόγηση των προτάσεων, οι δέκα ομάδες που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία, προχωρούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού και θα εκθέσουν τις ιδέες τους στο Τhe Mall Athens τον Φεβρουάριο, σε ειδικά pop upstands.

Παράλληλα, θα έρθουν σε επαφή με μεγάλες επιχειρήσεις που φιλοξενούνται στα εμπορικά κέντρα της Lamda Development και θα συμμετέχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης με ειδικές υπηρεσίες mentoring και coaching από κορυφαία στελέχη της επιχειρηματικής κοινότητας.

Οι τρεις μεγάλοι νικητές θα προκύψουν μέσα από μια ζωντανή «μάχη» των δέκα φιναλίστ σε εκδήλωση στις 21 Φεβρουαρίου στο The Mall Athens. Θα διεκδικήσουν χρηματικά έπαθλα ύψους 10.000 ευρώ, υπηρεσίες καθοδήγησης από μεγάλες εταιρίες, ενώ ο μεγάλος νικητής θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρότασή του στο Creative Business Cup, τον μεγαλύτερο διεθνή διαγωνισμό για creative entrepreneurs, με παρουσία σε πάνω από 100 χώρες.

Τα προφίλ των δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού, με αλφαβητική σειρά:

  • Bespot (https://bespot.me): Μία λύση μάρκετινγκ 360 μοιρών για τον χώρο του λιανικού εμπορίου. Περιλαμβάνει εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και αξιοποιεί τεχνολογίες όπως το Διαδίκτυο των Πραγμάτων, για να δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ανακαλύπτουν αντικείμενα-αγαθά στα σημεία (spots) που επισκέπτονται και να ανταμείβονται με δώρα και πόντους από καταστήματα και brands.
  • Bubbllz (www.bubbllz.com): Πρόκειται για mobile εφαρμογή που επιβραβεύει τους χρήστες για τα social post τους. Παράλληλα είναι μια web marketing πλατφόρμα, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε καταστήματα, επιχειρήσεις και brands να προβάλλουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω User Generated Content.
  • Foodity (www.sustainablegastronomy.eu): Δημιουργήθηκε από την προσπάθεια να αναπτυχθούν "zero waste" εστιατόρια στην Ελλάδα, ξεκινώντας από την Αθήνα. Η ομάδα της Sustainable Food Movement in Greece, για να μπορέσει να κάνει πράξη την ιδέα της, δημιούργησε μία εφαρμογή, μέσω της οποίας παρακινεί ιδιοκτήτες εστιατορίων να αξιοποιήσουν την πλεονάζουσα τροφή την οποία θα πετούσαν, δημιουργώντας πιάτα, τα οποία μπορεί να αναζητήσει κάθε καταναλωτής.
  • HouseID (www.houseid.co): Η πλατφόρμα προσφέρει τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες καταστημάτων, σχεδιαστές, καλλιτέχνες να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους. Παράλληλα οι χρήστες μπορούν online να αναζητήσουν προτάσεις για έπιπλα και διακόσμηση από καταστήματα που έχουν την έδρα τους στην Αθήνα.
  • Mobijoo/ MOJOOLS (https://b3d.gr): Διαδικτυακή πλατφόρμα, που δίνει, για πρώτη φορά παγκοσμίως, τη δυνατότητα σχεδίασης και δημιουργίας κοσμήματος στα χέρια του επισκέπτη, αξιοποιώντας τεχνολογίες όπως 3d printing, σε συνδυασμό με το 3d design και το 3d scanning.
  • Μyjobnow (www.myjobnow.com): Η εφαρμογή βοηθάει εταιρείες κυρίως από τον χώρο της εστίασης, να βρουν προσωπικό εύκολα από το κινητό τους. Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι για εργασία μπορούν να δουν θέσεις εργασίας κοντά τους και να κάνουν αίτηση. Παράλληλα, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν τους υποψηφίους και να συνομιλήσουν μαζί τους μέσω τσατ από το κινητό.
  • Οggit (www.oggit.me): H πλατφόρμα δίνει ψηφιακή «ζωή» σε φυσικά προϊόντα, χρησιμοποιώντας τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και δημιουργώντας μια ζωντανή κοινότητα χρηστών στον τομέα του proximity marketingστο λιανικό εμπόριο.
  • Orderstate (www.orderstate.com): Μια υπηρεσία cloud για εξαιρετικό έλεγχο της εφοδιαστικής αλυσίδας των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, που δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να έχει καθαρή άποψη σε κάθε στάδιο της παραγγελίας.
  • Recycglobe (www.recycglobe.com): Διαδικτυακή πλατφόρμα, που επιχειρεί να αλλάξει την αντίληψη των Ελλήνων για την ανακύκλωση, και στην οποία συναλλάσσονται όσοι διαθέτουν υλικά που μπορούν να συλλεχθούν και να υποστούν επεξεργασία από ιδιωτικές ή δημοτικές επιχειρήσεις ανακύκλωσης.
  • ZAC. K Intelligent Apparel(www.exisom.com): Προωθεί τη λύση των «έξυπνων ρούχων», που συνδυάζουν τις ενδυμασίες για τα sports, με τις εφαρμογές της σύγχρονης τεχνολογίας. Η Exisom με τη χρήση αισθητήρων σε ρούχα, συγκεντρώσει δεδομένα, τα αναλύει μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και ο χρήστης μπορεί να τα επεξεργαστεί μέσω ειδικής εφαρμογής στο κινητό του.
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα