Κλείνουν στις 18.00 οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο», κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ, λόγω συγκεντρώσεων στο κέντρο της Αθήνας.
Οι συρμοί του μετρό θα διέρχονται κανονικά χωρίς όμως να πραγματοποιούν στάσεις.
Κλείνουν στις 18.00 οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο», κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ, λόγω συγκεντρώσεων στο κέντρο της Αθήνας.
Οι συρμοί του μετρό θα διέρχονται κανονικά χωρίς όμως να πραγματοποιούν στάσεις.
Με έναν ασυνήθιστο τρόπο αντιμετώπισε ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ, Μαρκ Ρούτε τη γνωστή δυσφορία του Ντόναλντ Τραμπ απέναντι στους Ευρωπαίους συμμάχους. Κατά τη συνάντησή τους στ ...