Πολιτική

Κινητικότητα στον ΟΛΘ, αναρτήθηκε η σύμβαση παραχώρησης


Έντονη είναι η κινητικότητα για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ καθώς όπως φαίνεται προχωρούν κανονικά οι διαδικασίες. Σήμερα αναρτήθηκε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα (VDR) η σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του Δημοσίου και του ΟΛΘ για τις λιμενικές εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης, με τους υποψήφιους επενδυτές να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στο data room και σε δεύτερο χρόνο να υποβάλλουν και τα σχόλιά τους. Όπως αναφέρουν κύκλοι του ΤΑΙΠΕΔ, η διαδικασία προχωράει κανονικά και με βάση το χρονοδιάγραμμα. Οι δεσμευτικές προσφορές θα υποβληθούν στο τέλος Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα υπάρχει δέσμευση για υποχρεωτικές επενδύσεις της τάξης των 220 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως οι αρχικές δεσμεύσεις αναφορικά με τις υποχρεωτικές επενδύσεις του επιλαχόντα ανέρχονταν κοντά στα 300 εκατ ευρώ

Την ίδια ώρα μαζικές ήταν οι αντιδράσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθώς εργαζόμενοι κατέλαβαν το σταθμό ΣΕΜΠΟ την ώρα που έφτασε αντιπροσωπεία αγοραστών της ΑPM Terminals B.V, που ανήκει στο γκρουπ της Maersk, με αποτέλεσμα να επικρατήσει ένταση.

«Προχωρήσαμε άμεσα σε κινητοποιήσεις προκειμένου να δείξουμε στους υποψήφιους αγοραστές ότι είμαστε εδώ και αντιτιθέμεθα σφοδρά στην πώληση του 51% της ΟΛΘ ΑΕ» επισήμανε μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η επικεφαλής του Συλλόγου Διοικητικών Υπαλλήλων του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Φανή Γουργούρη.

Υπογραμμίζεται ότι ο διαγωνισμός πώλησης του ΟΛΘ προχωρά κανονικά και ο «χορός» των επισκέψεων των υποψήφιων επενδυτών στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης άνοιξε στις 9 Μαΐου 2016 με τους Φιλιππινέζους της International Container Terminal Services, Inc.

Στο μεταξύ, υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποφάσισαν 48ωρες επαναλαµβανόµενες απεργιακές κινητοποιήσεις από τη Πέµπτη 26 Μαΐου αλλά και αποχή από την υπερωριακή εργασίας των Σαββατοκύριακων.

«Τα ψέµατα τέλειωσαν, οι εργαζόµενοι στον ΟΛΘ, όπως έχουµε από καιρό ξεκάθαρα δηλώσει, το θέµα της κατοχύρωσης της εργασίας και των εργασιακών σχέσεων ξεπερνάει την λογική του αιτήματος και της διεκδίκησης και καθίσταται όρος ύπαρξης. Να γνωρίζετε καλά ότι Λιµάνι χωρίς την κατοχύρωση των εργασιακών σχέσεων δεν μπορεί να υπάρξει» υπογραμμίζουν.

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις