Στη μαρίνα των Γουβιών βρίσκονται, ήδη, τα πέντε από τα επτά ανά τον κόσμο πιο εντυπωσιακά σκάφη, τα ΜΑΧΙ 72, τα "διαμάντια" της ιστιοπλοΐας, για να λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα παγκοσμίου βεληνεκούς που θα διεξαχθεί στην Ελλάδα "CORFU CHALLENGE 2017". Πρόκειται για τον πλέον θεαματικό αγώνα ιστιοπλοΐας, λόγω του μεγέθους των σκαφών και της εξειδικευμένης δεξιότητας του πολυάριθμου πληρώματος. Το μέγεθος των σκαφών κυμαίνεται από 18,7 έως 21,9 μέτρα και έχουν πληρώματα που ξεπερνούν τα 24 άτομα το κάθε ένα. Στον αγώνα της Κέρκυρας που θα πραγματοποιηθεί από τις 3 μέχρι τις 8 Ιουλίου, θα συμμετάσχουν από τα σκάφη ΜΑΧΙ 72, το Proteus, η Evniki, η Bella Mente, το Momo και το Cannonball, καθώς τα άλλα δύο δεν λαμβάνουν πλέον σε αγώνες.
Έμπνευση για την ιδέα αυτή αποτέλεσαν οι νέες προκλήσεις και οι νέες εμπειρίες που αναζητούσε μία ομάδα ιδιοκτητών MΑΧΙ 72 για την αγαπημένη τους κλάση σκαφών, που θα μπορούσαν ταυτόχρονα να επανασυνδέσουν την ιστιοπλοΐα με τις ιστορικές της ρίζες. Η Κέρκυρα επιλέχθηκε ως ο κατάλληλος τόπος για τη διεξαγωγή του πρώτου αυτού αγώνα στην Ελλάδα, καθώς προσφέρει για τους έμπειρους ιστιοπλόους των ΜΑΧΙ 72, καινούργιες θάλασσες, καλούς ανέμους, νέες προκλήσεις και πάνω από όλα μία «ανακάλυψη» συνυφασμένη με τη μυθολογία της ιστιοπλοΐας. Πρωτοπόρος και εμπνευστής του αγώνα, είναι ο ιστιοπλόος στην κλάση των MAXI 72, Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας, Γεώργιος Σακελλάρης.
Φιλοδοξία του ήταν εδώ και πέντε χρόνια να φέρει στην Ελλάδα τα ΜΑΧΙ72, αναγνωρίζοντας τα πολλαπλασιαστικά οφέλη τέτοιων διοργανώσεων για την τοπική κοινωνία. H κλάση των MAXI 72 (M72 Class), ξεκίνησε το 2014, ως μία πρωτοβουλία επτά ιδιοκτητών σκαφών τύπου Mini Maxi που επιθυμούσαν ένα πιο αποτελεσματικό μέσο για την προώθηση και τον έλεγχο των ιστιοπλοϊκών τους αγώνων.
«Ελπίζουμε ο αγώνας αυτός να γίνει θεσμός και εφαλτήριο, προκειμένου η χώρα να αποτελέσει πόλο έλξης ποιοτικού τουρισμού. Η ανάπτυξη του ναυτικού τουρισμού (yachting) συμβάλλει όχι μόνο στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και την αξιοποίηση τον τοπικών πόρων, αλλά συμπαρασύρει ανοδικά και άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες, άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, οι οποίες συνδέονται με τον τουριστικό κλάδο», ανέφερε σε δηλώσεις του ο Γιώργος Σακελλάρης.
«Πρόκειται για τα πιο τεχνολογικά άρτια, ιστιοπλοϊκά σκάφη, που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον πλανήτη. Είναι τα πιο σύγχρονα, γρήγορα, επικίνδυνα, πανέμορφα, και δυνατότερα ιστιοπλοϊκά σκάφη που έχουν έρθει στην Ελλάδα. Τα σκάφη μεταφέρθηκαν στην Κέρκυρα με ένα εξειδικευμένο φορτηγό πλοίο, που τα φόρτωσε από την Πάλμα της Μαγιόρκας.Είναι ευκαιρία στα πλαίσια της ανάπτυξης της υψηλής ιστιοπλοΐας στην Ελλάδα και ιδιαίτερα για αυτόν τον τόπο. Τον κόσμο τον έχουμε, την τεχνογνωσία μας την έχουμε επιβεβαιώσει σε όλους. Έχουμε, λοιπόν, τη χαρά και την ευκαιρία να φτιάξουμε την Ελλάδα, ως το επόμενο μέρος, που εμείς το ξέραμε και άλλοι θα ανακαλύψουν, ότι είναι ιδανικό για την ιστιοπλοΐα», ανέφερε μεταξύ άλλων στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, το μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής Corfu Challenge 2017, Στρατής Ανδρεάδης.
Ο αγώνας διοργανώνεται από τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Μαρίνας Γουβιών σε συνεργασία με το International Maxi Association (IMA) και την Κλάση MAXI 72, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Πολιτισμού και του Δήμου Κερκύρας. «Στην Κέρκυρα έχουμε μία παράδοση χρόνων στην ιστιοπλοΐα που πρέπει να την κρατήσουμε και να επιδιώξουμε να φιλοξενούμε τέτοιες εκδηλώσεις, ώστε να ανεβάσουμε και το επίπεδο της ιστιοπλοΐας στο νησί, αλλά και του τουρισμού μας. Είναι η πρώτη φορά που μας συμβαίνει κάτι τέτοιο και θα προσπαθήσουμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις. Αυτά τα σκάφη είναι κάτι το εξωπραγματικό, είναι φοβερά και περιμένουμε και εμείς να τα δούμε να ιστιοπλοούν στα νερά της Κέρκυρας, με σύμμαχο πάντα τον καλό αέρα», είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχάλης Τσατσόπουλος, νικητής του περσινού αγώνα ιστιοπλοΐας Μπρίντιζι - Κέρκυρα, εκπρόσωπος του τοπικού Ομίλου Μαρίνας Γουβιών.
Το παρόν στην έναρξη του διεθνούς φήμης ιστιοπλοϊκού αγώνα, καλεσμένοι των διοργανωτών του αγώνα, αναμένεται να δώσουν και οι Έλληνες Ολυμπιονίκες της ιστιοπλοΐας, Τάκης Μάντης και Παύλος Καγιαλής.