Ελλάδα

Κεραμέως: Κονδύλια 200 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για προσλήψεις επιπλέον εκπαιδευτικών


«Έχουμε κονδύλια που αγγίζουν τα 200 εκατομμύρια ευρώ για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών που θα χρειαστούν να καλύψουν τους συναδέλφους τους, που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου και για να προσλάβουμε και επιπλέον εκπαιδευτικούς για το ολοήμερο σχολείο». Αυτό τόνισε, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως υπογραμμίζοντας πως «η πρώτη φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ολοκληρώθηκε πιο νωρίς από κάθε προηγούμενη χρονιά και τα βιβλία είναι στη θέση τους».

Αναφερόμενη στο ολοήμερο σχολείο είπε πως «είναι ένας πολύ σημαντικός θεσμός που εκτός από την παιδαγωγική πτυχή, έχει εν καιρώ πανδημίας και μια πρόσθετη λειτουργία. Να περιορίσει την επαφή των μαθητών με τους παππούδες και τις γιαγιάδες». Η υπουργός παρότρυνε τους γονείς «να εγγράψουν τα παιδιά στο ολοήμερο σχολείο, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «έχουμε άρει τους περιορισμούς που υπήρχαν για την εγγραφή των παιδιών τους και θέλουμε να διευρύνουμε το ολοήμερο σχολείο».

Ερωτηθείσα για το θέμα των πολυάριθμων τμημάτων απάντησε πως «προφανώς υπάρχουν τμήματα που έχουν 25 παιδιά, όμως η πλειονότητα είναι κάτω των 25. Η χρήση της μάσκας όμως, όπως έχουν τονίσει οι ειδικοί επιστήμονες, είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε για να επιστρέψουμε στην κανονική μας δραστηριότητα και αυτό ισχύει και στο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας».

«Δεν υπάρχει "μαγικό ραβδί" να διπλασιάσουμε τις αίθουσες σε όλη τη χώρα. Θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές», είπε η κ. Κεραμέως και αναφέρθηκε στο παράδειγμα του δίχρονου υποχρεωτικού νηπιαγωγείου και πόσο δύσκολο ήταν να βρεθούν οι αίθουσες για τη μία επιπλέον τάξη.

Η υπουργός επισήμανε επίσης πως «έχουμε συνάψει συνεργασία με τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο προκειμένου οι κατά τόπους σύλλογοι να επισκέπτονται τα σχολεία και να εξηγούν στα παιδιά διά ζώσης τη σημασία των μέτρων προστασίας και να εστιάζουν στη χρήση της μάσκας».

Διαβαστε επισης