Τα επίσημα εγκαίνια του Κέντρου Καινοτομίας Ferrero (Ferrero Innovation Center) στη Σιγκαπούρη ανακοίνωσε η Ferrero. Πρόκειται για το πρώτο κέντρο καινοτομίας της εταιρείας στην Ασία, στην καρδιά ενός από τα ηγετικά οικοσυστήματα καινοτομίας στον κόσμο.
Το νέο κέντρο, το οποίο έχει σχεδιαστεί με στόχο να ενδυναμώσει την θέση της Ferrero ως παγκόσμιο ηγέτη καινοτομίας, πρόκειται να στεγάσει αρκετές διευθύνσεις στρατηγικής καινοτομίας στους κλάδους υγείας και διατροφής, νέων πρώτων υλών, έρευνας και ανάπτυξης προϊόντων, καθώς και ανίχνευσης και πρόβλεψης των αναγκών του καταναλωτή.
Στο κέντρο καινοτομίας Ferrero, το οποίο απολαμβάνει τη στήριξη του Συμβουλίου Οικονομικής Ανάπτυξης (EDB) της Σιγκαπούρης, μια πολυδιάστατη ομάδα ειδικών στους τομείς της τεχνολογίας τροφίμων, της βιοτεχνολογίας, της διατροφής, της έρευνας καταναλωτικών αναγκών, της επιστήμης υλικών και του βιομηχανικού σχεδιασμού θα συνεργάζεται με το δραστήριο οικοσύστημα της Σιγκαπούρης προκειμένου να αναπτύξουν από κοινού τις διαδικασίες καινοτομίας.
Κατά τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων για τα εγκαίνια του νέου κέντρου καινοτομίας Ferrero, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrero, κ. Giovanni Ferrero, έκανε τα εξής σχόλια: «Η καινοτομία ήταν πάντοτε μία θεμελιώδης αξία της Ferrero. Τα προϊόντα μας είναι το αποτέλεσμα του ισχυρού πάθους που αισθανόμαστε για την ποιότητα και την έρευνα. Το κέντρο καινοτομίας στη Σιγκαπούρης θα αποτελέσει στήριγμα της Ferrero στη διαρκή μας αναζήτηση για πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις οι οποίες μας βοηθούν να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα ύψιστης ποιότητας, τα οποία προσδίδουν πάντα νέες διαστάσεις στη γεύση».
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικής Ανάπτυξης της Σιγκαπούρης, Δρ. Beh Swan Gin, δήλωσε τα εξής: «Η απόφαση της Ferrero να προχωρήσει στην ίδρυση του πρώτου της παγκοσμίου Κέντρου Καινοτομίας στην Ασία, και ειδικότερα στη Σιγκαπούρη, αντικατοπτρίζει τη σημασία της ταχύτατα αναπτυσσόμενης αγοράς καταναλωτικών αγαθών της Ασίας και παράλληλα υπογραμμίζει τη θέση της Σιγκαπούρης ως το κορυφαίο κέντρο στον κλάδο τροφίμων και διατροφής στην Ασία. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τη συνεργασία της Ferrero με τους υπόλοιπους εταίρους στη Σιγκαπούρη, μιας συνεργασίας που θα έχει ως στόχο την ανάπτυξη μοναδικών προϊόντων».
Κίνητρο πίσω από την επιλογή της Σιγκαπούρης για την εγκατάσταση του Κέντρου Καινοτομίας Ferrero αποτέλεσε η στρατηγική θέση της χώρας στην Ασία, καθώς και ο σημαντικός ρόλος που έχει κερδίσει στην παγκόσμια κοινότητα της επιστημονικής έρευνας με οργανισμούς όπως, μεταξύ άλλων, η Υπηρεσία Επιστημών, Τεχνολογίας και Έρευνας (A*STAR) αλλά και σχετικά πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Η Σιγκαπούρη αντιπροσωπεύει ένα δυναμικό και καινοτόμο περιβάλλον, στο οποίο το επιστημονικό ταλέντο και οι πόροι συνδυάζονται με ένα ευρύ δημογραφικό μίγμα των καταναλωτών στην Ασία. Ο συνδυασμός όλων αυτών των στοιχείων προσφέρει μια ιδανική πλατφόρμα πειραματισμών με καινοτόμες τεχνολογίες και πρώτες ύλες, οι οποίοι έχουν στόχο την ανάπτυξη και τη δοκιμή νέων προϊόντων σε μία αγορά στρατηγικής σημασίας για τη Ferrero.
Η ιστορία της Ferrero ξεκινά το 1946, από τη μικρή πόλη Άλμπα, στο Πιεμόντε της Ιταλίας. Σήμερα, με τον ενοποιημένο κύκλο εργασιών της να υπερβαίνει τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ, η Ferrero βρίσκεται μεταξύ των ηγετών στον κλάδο των ζαχαρωδών, ενώ ο Όμιλος Ferrero κατέχει την τρίτη θέση στην παγκόσμια Αγορά των σοκολατοειδών.
Ο Όμιλος Ferrero έχει παρουσία σε 53 χώρες και απασχολεί περισσότερους από 41.000 υπαλλήλους. Διαθέτει 22 μονάδες παραγωγής σε ολόκληρο τον κόσμο, οι τρείς εκ των οποίων αποτελούν τμήμα του Επιχειρηματικού Σχεδίου Michele Ferrero (Michele Ferrero Entrepreneurial Project) στην Αφρική και την Ασία. Στις αρχές του 2015, ο Όμιλος προχώρησε επίσης στην ίδρυση της Ferrero Hazelnut Company (HCo), η οποία περιλαμβάνει 6 εταιρείες αγροτικής παραγωγής και 8 εργοστάσια παραγωγής πρώτης ύλης.
Τα προϊόντα Nutella, Ferrero Rocher, Raffaello, Tic Tac και ολόκληρη η σειρά Kinder (Kinder Surprise, Kinder Joy, Kinder Bueno, Kinder Chocolate, Kinder Milk Slice, Kinder Pingui, Kinder Delice) είναι μερικά από τα προϊόντα Ferrero τα οποία γνωρίζουν καλά και εκτιμούν οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην πραγματικότητα, τα προϊόντα Ferrero βρίσκονται και πωλούνται σε περισσότερες από 170 χώρες, έχοντας καταφέρει να γίνουν κομμάτι της συλλογικής μνήμης και της παράδοσης πολλών χωρών, όπου από γενιά σε γενιά, έχουν αγαπηθεί πραγματικά και, συχνά, θεωρούνται εμβληματικά στοιχεία πολιτισμού.
Επιπλέον, η υπεύθυνη εταιρική συμπεριφορά αποτελεί μέρους του DNA της Ferrero. Η υψηλή ποιότητα και η φρεσκάδα των προϊόντων, η προσεκτική επιλογή των καλύτερων πρώτων υλών, οι βιώσιμες πρακτικές αγροτικής καλλιέργειας και η διαρκής έρευνα και καινοτομία αποτελούν μερικά από τα βασικά κλειδιά της επιτυχίας της Ferrero. Παράλληλα, η Ferrero συνεχίζει να επενδύει στις τοπικές κοινωνίες μέσω του ιδρύματος Ferrero Foundation, του Επιχειρηματικού Σχεδίου Michele Ferrero και του προγράμματος Kinder+Sport.