Οι ελεγκτές τροφίμων του Τμήματος Κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Πειραιά κατάσχεσαν 250 κιλά πουλερικών τα οποία είχαν λήξει.
Συγκεκριμένα κατά τον έλεγχο σε επιχείρηση χονδρικού εμπορίου κρεάτων στην κεντρική κρεαταγορά του Ρέντη, οι ελεγκτές εντόπισαν 250 κιλά ολόκληρα μπούτια από κοτόπουλα το όριο συντήρησης των οποίων είχε λήξει.
Το τρόφιμο αποσύρθηκε άμεσα από την κατανάλωση και θα καταστραφεί.
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...