Πολιτική

Κατανάλωση αλκοόλ με μέτρο η νέα τάση των καταναλωτών της γενιάς των millenial


Τι αναδεικνύει η έρευνα από τους αναλυτές τάσεων Canvas8 για την Heineken

Μια νέα παγκόσμια έρευνα σχετική με τις καταναλωτικές συνήθειες αλκοόλ των millennials (άτομα ηλικίας 21-35) έδειξε ότι η αυτογνωσία και η διατήρηση του ελέγχου είναι οι παράγοντες-κίνητρα για την κατανάλωση αλκοόλ με μέτρο1 κατά τη διάρκεια μιας νυχτερινής εξόδου. Το 75% των millennials πλέον δηλώνουν πως περιορίζουν την ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώνουν στην πλειοψηφία των νυχτερινών τους εξόδων. Η απήχηση των Social Media σε αυτή την ηλικιακή ομάδα σημαίνει ότι ο έλεγχος της εικόνας τους είναι πολύ υψηλής σημασίας. 

Η έρευνα, πραγματοποιήθηκε από τους αναλυτές τάσεων Canvas8, για την HEINEKEN, σε 5.000 καταναλωτές premium μπίρας ηλικίας 21-35 ετών σε πέντε χώρες2. Σκοπός της ήταν να δώσει μια καλύτερη εικόνα για την τελευταία καμπάνια της εταιρίας, «Enjoy Heineken® Responsibly», που αποσκοπεί στην ενίσχυση της τάσης της υπεύθυνης κατανάλωσης 

Τα σημαντικότερα ευρήματα είναι τα εξής: 

«Κύριοι του εαυτού τους»

-Το 59% των millennials δηλώνει ως πρωταρχικό κίνητρο για τον περιορισμό της κατανάλωσης αλκοόλ, σε μια νυχτερινή έξοδο, την επιθυμία του να διατηρεί τον έλεγχο 

-Περισσότεροι από ένας στους τρεις (36%) παραδέχονται ότι έχουν νιώσει ντροπή, λόγω του ότι «ανέβηκε» στα Social Media φωτογραφία τους στην οποία φαίνονται μεθυσμένοι 

«Με το βλέμμα στο μέλλον»

-Το 88% αποδέχονται ότι είναι υπεύθυνοι για την πορεία της ζωής τους.

-Το 69% νιώθουν ότι πρέπει να προσπαθήσουν περισσότερο για την επαγγελματική καταξίωση από ότι οι γονείς τους. 

-Το 97% πιστεύουν ότι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ δε συμβάλλει θετικά στη γνωριμία ερωτικού συντρόφου και στη δημιουργία σχέσης. 

-Το 71% πιστεύουν ότι η ζωή τους είναι καλύτερη όταν ελέγχουν τη συμπεριφορά τους.

«Ποιότητα αντί ποσότητας»

-Οι προτεραιότητες στην επιλογή αλκοόλ είναι η γεύση (41%) και η ποιότητα (32%). 

-Για τον 1 στους 5 (19%) η τιμή παίζει καταλυτικό ρόλο, ενώ το ποσοστό του αλκοόλ είναι σημαντικό σε λιγότερο από έναν στους είκοσι (4%). 

-Ο κύριος παράγοντας για μία καλή βραδινή έξοδο έχει μετατοπιστεί, με τους ερωτηθέντες να δίνουν πλέον προτεραιότητα στο καλό φαγητό και τους φίλους, αντί της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ. Επίσης, το 49% αναζητάει «νέες εμπειρίες», αντί για την ίδια, παλιά «καλή διασκέδαση» που πλέον επιθυμεί μόνο το 39%.

«Πάν μέτρον άριστον»

-Το 38% δηλώνουν ότι μετριάζουν την κατανάλωση αλκοόλ κάθε φορά που βγαίνουν έξω. 

-Το 75% των millennials περιορίζουν την ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώνουν στην πλειοψηφία των νυχτερινών τους εξόδων.

-Οι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες, σέβονται την απόφαση των άλλων να μετριάσουν την κατανάλωση του αλκοόλ, χωρίς πειράγματα ή πίεση.

Σύμφωνα με την Marketing Manager της Heineken®, Ευτυχία Γατοπούλου : «Αυτή η μελέτη δείχνει ότι η μετρίαση της κατανάλωσης αλκοόλ γίνεται μια ενεργή επιλογή για μία γενιά με ανησυχίες σχετικά με την εικόνα της που θέλει παράλληλα να διατηρεί τον αυτοέλεγχο. Το να καταναλώνουν υπεύθυνα επιτρέπει στους millennials να διαμορφώνουν τη δική τους φήμη και να εκμεταλλεύονται καλύτερα κάθε ευκαιρία που τους δίνεται. Δεδομένης της διάχυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, η «προσωπική ταυτότητα» είναι καθοριστικής σημασίας, γι 'αυτό όλα περιστρέφονται γύρω από την ποιότητα και όχι την ποσότητα». 

Σύμφωνα με κοινωνιολόγους και βάσει ερευνών, οι άνθρωποι αυτής της γενιάς έχουν μεγαλώσει σε μια περίοδο ραγδαίων τεχνολογικών

 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις