ΕΥΖην

Κανόνες για τους influencers από την Art Basel Hong Kong


Οι διοργανωτές της Διεθνούς Έκθεσης Τέχνης, Art Basel Hong Kong βρέθηκαν αντιμέτωποι με διάφορα εμπόδια την περίοδο της πανδημίας κατά της Covid-19. Όμως οι πιο πρόσφατοι κανόνες που ανακοίνωσαν, είναι αρκετά ενδιαφέροντες και δεν σχετίζονται με την Covid-19.

Όπως οι δημοσιογράφοι και οι γκαλερίστες αναζητούν κάρτες εισόδου για εκπροσώπους του Τύπου, «αυξήθηκαν το ενδιαφέρον και τα αιτήματα διαπίστευσης από influencers τον περασμένο χρόνο» δήλωσε εκπρόσωπος της Art Basel σε συνέντευξή του στο Artnet News.

Φυσικά, μόνο και μόνο επειδή κάποιος έχει περισσότερους από 100.000 ακόλουθους στον λογαριασμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτό δεν τον κάνει πραγματικά επαγγελματία σε κάποιον τομέα.

Αυτό ώθησε τους υπεύθυνους της Art Basel να εκδώσουν «απλές κατευθυντήριες γραμμές» για όσους έχουν εγκριθεί να μάθουν περισσότερα «για την έκθεση Art Basel και τις απαιτήσεις για καταγραφή με κάμερες, ώστε να διασφαλιστεί μια ομαλή εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες.»

Οι περισσότεροι από τους κανόνες που περιγράφονται είναι αρκετά τυπικές απαιτήσεις, αναφορά σε γκαλερί και καλλιτέχνες στις αναρτήσεις των influencers, καθώς και την προσθήκη ετικέτας @artbasel σε οποιοδήποτε περιεχόμενο.

Το αίτημα γίνεται πιο συγκεκριμένο, ωστόσο, καθώς όλα τα hashtags πρέπει να περιλαμβάνονται τόσο στα αγγλικά, όσο και στα απλοποιημένα κινέζικα, μαζί με μια αυστηρή πολιτική απαγόρευσης του live streaming.

Επιπλέον, η έκθεση ζήτησε από όλους τους συμμετέχοντες να μην κινηματογραφήσουν κανέναν χωρίς την άδειά του και γενικά να προσέχουν το απόρρητο των άλλων επισκεπτών κατά τη θέαση των έργων τέχνης.

H Art Basel Hong Kong διοργανώνεται από τις 27 έως τις 29 Μαΐου με τη συμμετοχή 289 κορυφαίων γκαλερί απ' όλο τον κόσμο που παρουσιάζουν την υψηλότερη ποιότητα έργων από σπάνια και ιστορικά αριστουργήματα μέχρι νέα έργα από τις ανερχόμενες καλλιτεχνικές φωνές του σήμερα.

Διαβαστε επισης