Επιχειρήσεις

Και συσκευές wearables από την MLS


 Στα wearables, τις μικρές ηλεκτρονικές συσκευές-gadgets που "φοριούνται", επεκτείνει τις δραστηριότητες της η MLS,  επιδιώκοντας να κερδίσει σημαντικό μερίδιο σ' αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά και να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της.

 Η ελληνική εταιρεία μπαίνει στην αγορά με 2 μοντέλα: Ενα smart band με έγχρωμη οθόνη αφής 1,14” και ένα smart watch με έγχρωμη οθόνη αφής 1,3”, με κυρτό γυαλί υψηλής αντοχής 2.5D.

Οι δύο συσκευές υποστηρίζουν πλήρως τους ελληνικούς χαρακτήρες στην προβολή ειδοποιήσεων των εφαρμογών και είναι συμβατές τόσο με συσκευές Android όσο και με iOS.

Διαθέτουν σειρά αισθητήρων που σχετίζονται με την ψηφιακή ευεξία και ενημερώνουν το χρήστη για τα βήματα που έχει διανύσει, πόσες θερμίδες έχει καταναλώσει, τους καρδιακούς του παλμούς, το ποσοστό του οξυγόνου στο αίμα αλλά και την ποιότητα του ύπνου του.

Στόχος της MLS είναι να ενσωματώσει τη νέα κατηγορία στο οικοσύστημα της ψηφιακής της πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης MAIC.

Διαβάστε επίσης
Ετικέτες MLS