AUTOin

Ηχηρές απουσίες αυτοκινητοβιομηχανιών (και) από το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο


Μια ακόμη διεθνής έκθεση αυτοκινήτου δέχεται τις αρνητικές επιδράσεις από τη μείωση των συμμετοχών των αυτοκινητοβιομηχανιών. Μετά τις διεθνείς εκθέσεις στη Γενεύη, στο Παρίσι, στη Φρανκφούρτη και σε άλλες πόλεις, τώρα ήρθε η σειρά της έκθεσης του Τόκιο, να δεχθεί τις αρνητικές επιδράσεις από την αποχή εμβληματικών εταιρειών αυτοκινήτων.

Οι σημαντικότεροι λόγοι που κρατούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες μακριά από τις εκθέσεις είναι το υψηλό κόστος συμμέτοχης, τα έξοδα για την κατασκευή των πολυτελών περιπτέρων και οι δυνατότητες που δίνουν για άμεση ενημέρωση τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.

Ειδικότερα, από την πιο σημαντική έκθεση της Ιαπωνίας, η οποία θα διεξαχθεί από τις 24 Οκτωβρίου έως τις 4 Νοεμβρίου, θα απουσιάζουν: Audi, BMW, Volvo, Volkswagen και ο όμιλος PSA (Peugeot, Citroen, DS, Opel).

Στο παρελθόν, αυτές οι εταιρείες συμμετείχαν στην έκθεση, για να ενημερώσουν τους επισκέπτες της έκθεσης και να συμβάλουν στη προσπάθεια για ενίσχυση του ποσοστού που κατέχουν στην ιαπωνική αγορά. η οποία θα διεξαχθεί από τις 24 Οκτωβρίου έως τις 4 Νοεμβρίου.

Η αποχή των ευρωπαϊκών μαρκών Audi, BMW, έχει σαν αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά το επίπεδο πληροφόρησης των επισκεπτών της ιαπωνικής έκθεσης, σχετικά με τις εξελίξεις και τα νέα μοντέλα στην premium κατηγορία των αυτοκινήτων. Η απόφαση των Audi, BMW, ενισχύει την θέση της Mercedes, η οποία θα συμμετέχει στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Η Mercedes, η μοναδική ευρωπαϊκή πολυτελής μάρκα, με περίπτερο στην ιαπωνική έκθεση, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει φέτος και να παρουσιάσει τις τελευταίες τεχνολογίες και τα μελλοντικά της προγράμματα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης.

Η μοναδική μεγάλη ξένη αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελείας θα παρουσιάσει τα μοντέλα της στο μεγαλύτερο γεγονός της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ιαπωνία.

Η Mercedes, ωστόσο, δεν θα είναι η μοναδική ξένη αυτοκινητοβιομηχανία που θα συμμετέχει. Η Renault και η Alpina θα συμμετάσχουν στην ιαπωνική έκθεση, που γίνεται κάθε δυο χρόνια.

Το μειωμένο ενδιαφέρον για συμμετοχή στην ιαπωνική έκθεση, είναι μια ακόμη αρνητική εξέλιξη στον τομέα των εκθέσεων και προβληματίζει τους υπεύθυνους των διοργανώσεων γιατί εκτός των άλλων, διαπιστώνουν ότι η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία σημειώνει αύξηση.

Το 2018, οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 4,3% σε σχέση με το 2017. Η συνολική αύξηση την τελευταία δεκαετία ήταν 30%.

Ωστόσο, η Ιαπωνία έχει χάσει σημαντικό μερίδιο στη διεθνή κατάταξη της αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά τις πωλήσεις, μετά την οικονομική κρίση που εκδηλώθηκε το 2008. Οι αμερικανικές εταιρείες αυτοκινήτων όπως η Ford δεν επέστρεψαν από τότε, στην ιαπωνική έκθεση.

Εκπρόσωπος της VW δήλωσε ότι ο όμιλος απουσιάζει γιατί δεν έχει νέα μοντέλα για να δείξει για την ιαπωνική αγορά, προσθέτοντας ότι η φετινή απουσία δεν σημαίνει ότι θα συνεχίσει να παραλείπει το γεγονός. Ένας εκπρόσωπος της BMW δήλωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να πραγματοποιήσει τη δική της έκθεση.

Να σημειωθεί ότι στη φετινή 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης( 7-17 Μαρτίου), σημειώθηκαν πολλές απουσίες. Η πιο δημοφιλής γιορτή για το αυτοκίνητο, έχει υποστεί τις συνέπειες από την απουσία πολλών γνωστών εταιρειών. Απουσίασαν για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια, οι μάρκες Ford, Hyundai, Volvo, Jaguar, Land Rover και Infiniti.

Στη λίστα των απουσιών προστέθηκαν η Opel (για δεύτερη συνεχή χρονιά δεν έχει περίπτερο) και η MINI. Είναι η πρώτη χρονιά που η έκθεση της Γενεύης έχει τόσες πολλές απουσίες. Ο σημαντικότερος λόγος που κράτησε μακριά τις εταιρείες από την Γενεύη είναι το ιδιαίτερα υψηλό κόστος συμμετοχής.

Επίσης, οι διακεκριμένες μάρκες, Volkswagen, Ford, Nissan, Fiat, Jeep, Volvo, Mitsubishi, Mazda, Opel καθώς και οι πολυτελείς μάρκες Bentley, Aston Martin, Rolls-Royce και McLaren, δεν είχαν περίπτερα στη περσινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού(4-14 Οκτωβρίου), γιατί είναι πολύ υψηλό το κόστος συμμέτοχης.

Αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 40% των ευρωπαϊκών πωλήσεων των αυτοκινήτων.

Διαβάστε επίσης