AUTOin

Κίνητρα σε κατασκευαστές οχημάτων με καύσιμο υδρογόνο στην Κίνα


Σχέδια για αύξηση της παραγωγής οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου ανακοίνωσαν οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, έπειτα από το «πράσινο φως» που έδωσε η κυβέρνηση, παρέχοντας διευκολύνσεις και κίνητρα για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Η SAIC Motor, που σήμερα είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας και έχει συνεργασίες με τη Volkswagen και την General Motors, δήλωσε ότι σχεδιάζει να πουλήσει πάνω από 10.000 οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου έως το 2025.

Στο ίδιο μήκος κύματος κυμαίνονται και οι δηλώσεις των επικεφαλής της κατασκευάστριας εταιρείας εμπορικών οχημάτων Beiqi Foton Motor η οποία ανακοίνωσε ότι στοχεύει στην πώληση 4.000 οχημάτων υδρογόνου έως το 2023 και 15.000 τέτοιων οχημάτων έως το 2025.

Οι ανακοινώσεις των δύο εταιρειών έγιναν μετά από ανακοίνωση αξιωματούχου του υπουργείου Οικονομικών της Κίνας να παρουσιάσει ένα νέο πακέτο πολιτικών για την υποστήριξη οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Η Κίνα διαθέτει σήμερα στόλο άνω των 7.000 οχημάτων υδρογόνου, σε σύγκριση με τα πάνω από 4 εκατομμύρια ηλεκτρικά και ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους της.

Οι τρέχουσες πολιτικές που θα βοηθήσουν την εξάπλωση της τεχνολογίας από πλευράς κυβέρνησης είναι οι επιδοτήσεις που θα δοθούν στις πωλήσεις, αλλά και υποστηρικτικές κινήσεις προς τους επαγγελματίες οι οποίοι θα αποφασίσουν να αποκτήσουν ανάλογα αυτοκίνητα.

Σε πρώτη φάση το πιλοτικό σχέδιο θα περιλαμβάνει το Πεκίνο, τη Σαγκάη και κάποιες περιοχές των επαρχιών Shanxi και Jiangsu.

Άλλωστε δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε το γεγονός ότι η Toyota, αλλά και η Hyundai έχουν ήδη ανακοινώσει σχέδια για παραγωγή οχημάτων κυψελών υδρογόνου στην Κίνα.

Διαβάστε επίσης