AUTOin

Η οικολογική προσέγγιση του αμιγώς ηλεκτρικού Renault Mégane E-TECH Electric


Η Renault έκανε την επιλογή να κατασκευάσει το ολοκαίνουργιο Mégane E-TECH Electric στη Γαλλία, στο εργοστάσιο Douai, που βρίσκεται στην καρδιά του ElectriCity, του κορυφαίου κόμβου EV στην Ευρώπη. Με στόχο την παραγωγή 400.000 οχημάτων ετησίως, η Renault ElectriCity θα είναι σύντομα το μεγαλύτερο και πιο ανταγωνιστικό κέντρο της Ευρώπης για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Βρίσκεται στη βόρεια Γαλλία και βρίσκεται σε ιδανική τοποθεσία στην καρδιά της ζήτησης της αγοράς.

Εκπέμποντας λιγότερη ρύπανση κατά τη χρήση και επίσης καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρωτοστατήσουν όσον αφορά τη βιώσιμη κινητικότητα. Το νέο αυτοκίνητο δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα κατά την οδήγηση και δεν ενοχλεί κανέναν στη διαδρομή του χάρη στον αθόρυβο κινητήρα του.

Το χαμηλό, αεροδυναμικό προφίλ του συνδυάζεται με την γκάμα συστημάτων βελτιστοποίησης διαχείρισης ενέργειας για μεγαλύτερη απόδοση. Μόλις το αυτοκίνητο φτάσει στο τέλος του πρώτου σταδίου του κύκλου ζωής του, οι μπαταρίες μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν πριν ανακυκλωθούν με τα σύνθετα μέρη να επαναχρησιμοποιούνται για άλλους βιομηχανικούς σκοπούς.

Το νέο μοντέλο κάνει ακόμη περισσότερα για την προστασία του περιβάλλοντος. Όλες οι ταπετσαρίες είναι κατασκευασμένες από 100% ανακυκλωμένα υλικά. Ανάλογα με την έκδοση, αυτό αντιστοιχεί σε έως και 2,2 κιλά. Συνολικά 27,2 κιλά ορατών και αόρατων εξαρτημάτων είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο πλαστικό. Το 95% του οχήματος θα ανακυκλωθεί στο τέλος του κύκλου ζωής του.

Η έμπνευση από τον κόσμο των επίπλων σπιτιού είναι παρούσα στο νέο μοντέλο με διάφορα ασυνήθιστα ή ανακυκλωμένα υλικά που δίνουν στο εσωτερικό μια φιλόξενη και πολύ οικεία αίσθηση. Οι σχεδιαστές προσπάθησαν να πάνε πέρα από τα πιο παραδοσιακά υλικά όπως το πλαστικό και τα πιο κλασικά χρώματα όπως το μαύρο.

Ως εκ τούτου, το ταμπλό στις εισαγωγικές εκδόσεις μεσαίας κατηγορίας έχει υφασμάτινο φινίρισμα, ενώ η premium έκδοση φέρει επένδυση και έρχεται με τεχνητό δέρμα TEP. Το επάνω περίγραμμα του ταμπλό και η επάνω λωρίδα των εσωτερικών πλαισίων των θυρών διαθέτουν επένδυση Alcantara για εκδόσεις μεσαίας κατηγορίας και διακοσμητικό φινίρισμα από ξύλο Nuo στην premium έκδοση. Το Nuo είναι ένα καινοτόμο νέο υλικό από αληθινό ξύλο. Ο λεπτός καπλαμάς ξυλείας συγκολλάται σε ένα βαμβακερό υφασμάτινο υπόστρωμα χρησιμοποιώντας μια φιλική προς το περιβάλλον κόλλα και στη συνέχεια γίνεται λέιζερ. Θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής.

Οι ταπετσαρίες στο πρώτο επίπεδο εξοπλισμού είναι κατασκευασμένες εξ ολοκλήρου από 100% ανακυκλωμένα υλικά. Η επένδυση μεσαίου επιπέδου με συνδυασμένη επένδυση TEP/υφασμάτινης επένδυσης είναι επίσης 100% ανακυκλωμένη. Οι μπροστινές και πίσω πλάτες και τα πάνελ καθισμάτων στην premium έκδοση είναι εξ ολοκλήρου δερμάτινα.

Η καινοτόμος Cocoon Effect Technology, που αναπτύχθηκε και κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από μηχανικούς της Renault, προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης, αναφέρει η μάρκα.
Ένα στρώμα ηχοαπορροφητικού αφρού έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στο πάτωμα του αυτοκινήτου και σε ολόκληρη την μπαταρία. Οι βελτιώσεις γίνονται καλύτερα αισθητές πάνω από τα 30 χλμ./ώρα, καθώς δημιουργεί ένα είδος ηχητικού περιβλήματος που συναντάται συχνότερα σε premium μοντέλα σεντάν, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να απολαμβάνουν καλύτερα τη σιωπή, τη μουσική τους ή συνομιλίες με άλλους επιβάτες ακόμη και σε αυτοκινητόδρομους.

Επιπλέον, η τεχνολογία Cocoon Effect Technology είναι πολύ ελαφριά, ζυγίζει 3 κιλά λιγότερο από την κανονική ηχομόνωση.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις