Επιχειρήσεις

Netflix και Amazon αγωνίζονται να κερδίσουν τους Ινδούς θεατές


Στην ‘’μάχη’’ για να κερδίσουν τους Ινδούς θεατές έχουν πέσει οι Netflix και Amazon, καθώς η Ινδία αποτελεί και μια από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές αγορές τα τελευταία χρόνια. 

Συγκεκριμένα, η Netflix έβγαλε στον αέρα το Lust Stories, τέσσερις μικρές ταινίες από σκηνοθέτες υψηλού προφίλ, που έσπασαν τα ταμπού για τη σεξουαλικότητα των γυναικών, τον περασμένο μήνα. Αυτό τον μήνα κυκλοφορεί την πρώτη της σειρά με τίτλο Sacred Games.

Λίγο μετά, το Amazon, όπως αναμεταδίδει το euro2day.gr,  προγραμματίζει να ξεκινήσει το Comicstaan, μία σειρά που παρουσιάζει υποσχόμενους κωμικούς από την Ινδία, οι οποίοι αναλαμβάνουν το καθήκον να βρουν νέα ταλέντα στη χώρα. Είναι το τέταρτο σόου που βγάζει στον αέρα της Ινδίας, ενώ ακόμη επτά είναι στα σκαριά.

Όπως μεταδίδει το CNBC, η διαδικτυακή αγορά streaming της Ινδίας αποτιμάται στα 700 εκατ. δολάρια και αναμένεται να αυξηθεί στα 2,4 δισ. δολάρια μέχρι το 2023, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Media Partners Asia.
 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα