Πολιτική

Η νέα λύση SAP® Digital for Customer Engagement θέτει νέα δεδομένα στον τομέα του CRM


 Η SAP ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία της τελευταίας βελτιωμένης έκδοσης της λύσης SAP® Digital for Customer Engagement, η οποία είναι διαθέσιμη για αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα της SAP. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) βασισμένη στο cloud, η οποία έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις ανάγκες των εργαζομένων στις διαδικασίες των πωλήσεων, αλλά και της εξυπηρέτησης πελατών. 

Η λύση SAP Digital for Customer Engagement διατέθηκε για πρώτη φορά στην αγορά τον Μάιο του 2015 και ήδη την εμπιστεύονται πληθώρα εταιρειών, καθώς οι διαδικτυακές παραγγελίες που έχουν καταγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα SAPStore.com ξεπερνούν τις 3.000. Η λύση επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται καλύτερα τις υπάρχουσες επαφές τους, να προσεγγίζουν νέους πελάτες, καθώς και αναπτύσσουν καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες, οι οποίες τροφοδοτούνται από την πλατφόρμα SAP HANA®. Τα νέα χαρακτηριστικά και οι βελτιωμένες δυνατότητες της εν λόγω λύσης παρέχουν στο χρήστη απρόσκοπτη διασύνδεση με κάθε πελάτη, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν:

•    Αυξημένη λειτουργικότητα του e-mail marketing
•    Δυνατότητες πρόβλεψης πωλήσεων
•    Πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικής υποστήριξης (μέσω Twitter), για online εξυπηρέτηση των χρηστών της διαδικτυακής κοινότητας
•    Δυνατότητα πραγματοποίησης πωλήσεων οπουδήποτε, μέσω συσκευών που διαθέτουν λειτουργικό iOS και Android, ως προσθήκη στις ήδη διαθέσιμες συσκευές με λειτουργικό σύστημα Windows
•    Ευκολότερη πρόσβαση όλων των εργαζομένων μιας εταιρείας σε επιχειρησιακά δεδομένα, δίνοντας τους τη δυνατότητα να λαμβάνουν γρήγορα αποφάσεις τη στιγμή που χρειάζεται
•    Δυνατότητα παραγωγής νέων, ολοκληρωμένων αναφορών που περιέχουν γνώσεις σχετικά με τις πωλήσεις, καθώς και θέματα εξυπηρέτησης πελατών.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο που καταδεικνύει την τάση για μελλοντικά αυξανόμενη χρήση λύσεων, όπως το SAP Digital for Customer Engagement προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε από την Forrester Consulting εκ μέρους της Accenture και της hybris. Σύμφωνα με την έρευνα, οι εταιρικοί χρήστες υιοθετούν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρονικά κανάλια για τις αγορές τους, με το 70% των business-to-business εσόδων να προέρχονται από πελάτες που χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια* (πχ.  SAPStore.com). Επιπλέον, το 65% των χρηστών δήλωσαν αύξηση στη συνολική online δαπάνη τους σε αγορές που αφορούν την εργασία τους.

Η λύση SAP Digital for Customer Engagement είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο SAP Store, για αγορά ή για δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Όποιος συμμετέχει στη δοκιμή λαμβάνει αυτόματα τις ενημερώσεις, οι οποίες διατίθενται διαδοχικά από την εταιρεία με κάθε αναβάθμιση της λύσης. Επιπλέον, σημειώνουμε ότι η εν λόγω λύση είναι άμεσα διαθέσιμη και μπορεί να εγκατασταθεί μέσα σε λίγα λεπτά ακολουθώντας απλά βήματα. Η πρόσβαση στα δεδομένα μπορεί να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε, καθώς και σε κινητές συσκευές, χωρίς επιπλέον κόστος. Επίσης, ο εκάστοτε υπεύθυνος πωλήσεων μπορεί να εισάγει τα δεδομένα του πελάτη από διαφορετικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένων των Outlook, Google ή CSV αρχείων, ενώ ταυτόχρονα το σύστημα ξεκινά να εντοπίζει και να διαχειρίζεται όλες τις αλληλεπιδράσεις του πελάτη με τα υπόλοιπα εγκατεστημένα προγράμματα.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις