ΕΥΖην

Η μόδα συναντά την αγάπη για τα ζώα, στη νέα καμπάνια του οίκου Monse


Πρωταγωνιστές της φωτογράφησης σκυλάκια προς υιοθεσία

Την αγάπη τους για τη μόδα και την αγάπη τους για τα ζώα γεφυρώνουν οι σχεδιαστές του οίκου Monse στη διαφημιστική καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο 2019, χρησιμοποιώντας στη φωτογράφηση σκυλάκια προς υιοθεσία, στο πλαίσιο της συνεργασίας του οίκου με έξι διαφορετικά καταφύγια ζώων γύρω από τη Νέα Υόρκη (Animal Haven, Best Animal Animal Society, Bideawee, Rescue City, Rescue Dogs Rock και Social Tees Animal Rescue).

Στη νέα καμπάνια, επινόηση των Λόρα Κιμ και Φερνάντο Γκαρσία, πιθανότατα τα ρούχα δεν είναι το πρώτο που παρατηρεί κάποιος, αφού την παράσταση κλέβουν ένα εντυπωσιακό γαλλικό μπουλντόγκ, δύο γλυκύτατα λαμπραντόρ ριτρίβερ, ή κάποιο άλλο από τα χαριτωμένα τετράποδα που συμμετείχαν στη φωτογράφηση. 

Τα μοντέλα, ντυμένα με τα πουλόβερ κολεγιακού στιλ της φίρμας και ασύμμετρα ναυτικά blazers, φωτογραφήθηκαν με περισσότερους από 30 σκύλους από καταφύγια ζώων, οι οποίοι αναζητούν σπίτι και προστασία στο πλαίσιο εκστρατείας.

Οι σχεδιαστές ετοιμάζουν επίσης μια συνεργασία με τη Disney με πρωταγωνιστή τον καλύτερο φίλο του Mickey Mouse, τον Pluto.

Τα περιορισμένης έκδοσης κομμάτια με τον Pluto, βαμβακερά πουκάμισα, denim και μεταξωτές ζακέτες θα κυκλοφορήσουν τον Μάιο του 2019 μαζί με τη νέα συλλογή.

Για την προώθηση της συλλογής θα υπάρξει επίσης μια ταινία μικρού μήκους του Fabian Constant με τη μούσα του brand Monse, Dionne και τη Louise, τη σκυλίτσα που έχουν στο γραφείο τους οι σχεδιαστές.

"Οι σκύλοι είναι οικογένειά μας στο Monse και συχνά τα βλέπουμε να τρέχουν γύρω από το γραφείο" ανέφεραν η Λόρα Κιμ και ο Φερνάντο Γκαρίσια, που ίδρυσαν το brand το 2015.

"Ξέραμε ότι θέλαμε με τη συλλογή μας για το Φθινόπωρο 2019 να βοηθήσουμε για έναν καλό σκοπό και ήταν η ιδανική ευκαιρία να αναδείξουμε τον Pluto, ο οποίος είναι ένα αξιολάτρευτο σκυλί, όπως και πολλοί από τους πρωτατωνιστές στην καμπάνια μας", είπαν.

Προς το παρόν μέχρι να κυκλοφορήσουν η νέα συλλογή και η Disney 2019, 10 ξεχωριστά κομμάτια (για σκύλους και ανθρώπους) θα είναι διαθέσιμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα του brand και όλα τα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στα έξι καταφύγια ζώων.

Διαβάστε επίσης
Ετικέτες μόδα