Επιχειρήσεις

Η Coca - Cola φέρνει το FUZETEA στην Ευρώπη


Έχει παρουσία σε 52 χώρες εκτός Ε.Ε με ταχεία ανάπτυξη και αξία άνω του 1 δισ δολαρίων

Σε μια κίνηση που συνδέεται με τo στρατηγικό πλάνο μιας «total beverages» εταιρείας, που θα πρωταγωνιστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (πέραν των αναψυκτικών) προχώρησε η Coca Cola Company λανσάρωντας πρόσφατα το FUZETEA στην Ευρώπη. Πρόκειται για μια κίνηση που έχει ως επίκεντρο, αρχικά, την κατηγορία του παγωμένου τσαγιού - που τα τελευταία χρόνια ο ανταγωνισμός και οι προοπτικές έχουν αυξηθεί αισθητά.

Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου, η Coca-Cola παρουσίασε στη Ζυρίχη, στη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ευρωπαϊκή εκδήλωση παρουσίασης νέου προϊόντος, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού FUZETEA, μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί.

Στην Ελλάδα, το FUZETEA διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.

«Οι γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε ό,τι αφορά τους Millenials. Οι καταναλωτές μας αναζητούν περισσότερες επιλογές, με προϊόντα που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, διαθέσεις και στιγμές. Το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA είναι για εμάς ξεχωριστό καθώς προσφέρουμε νέες, ακόμα πιο γευστικές και πρωτότυπες γεύσεις. Αποδεικνύει δε, ότι μπορούμε να προχωρήσουμε γρήγορα και να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα προσφέρει προϊόντα πλούσια σε γεύση, τα οποία θα κερδίσουν την αγάπη των καταναλωτών», σημείωσε ο Brian Smith, Πρόεδρος του Group Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), ο οποίος βρέθηκε στην Ελβετία για να παρουσιάσει τη μελλοντική στρατηγική της The Coca-Cola Company σε περισσότερους από 190 καλεσμένους.

Ο Νίκος Κουμέττης, Πρόεδρος Coca-Cola Central & Eastern Europe, σημείωσε: «Ως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα παγκόσμια brand μας, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τη θαυμάσια γεύση του FUZETEA σε 37 χώρες στην Ευρώπη, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας του έτοιμου τσαγιού. Εκτός από το ότι το FUZETEA αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα της τελευταίας δεκαετίας, είναι παράλληλα και ορόσημο που τεκμηριώνει τη δέσμευσή μας στη δημιουργία μιας εταιρείας με total beverage στρατηγική, καθώς και της προσφοράς πιο εκλεπτυσμένων γεύσεων, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα οφέλη. Το FUZETEA είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018».

Στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει ήδη η τοποθέτησή του στην αγορά, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, οπότε και θα ξεκινήσει ένα πολύ δυνατό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις