Ελλάδα

Η AOC ηγέτιδα εταιρία στις gaming οθόνες στην Ευρώπη και παγκοσμίως


Η εξειδικευμένη εταιρία οθονών AOC ανακοινώνει ότι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της αγοράς από το Context, στο τρίτο τρίμηνο του 2020, η εταιρία κατέχει και πάλι την πρώτη θέση στην αγορά των gaming οθονών (120Hz και άνω) σε όλη την Ευρώπη, με  μερίδιο αγοράς 27%, συνεχίζοντας την ηγετική της θέση ήδη από το τρίτο τρίμηνο του 2019 (Q3-2019).

Επιπλέον, σύμφωνα με το IDC Quarterly Gaming Tracker Q2 2020, η AOC έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (20%) στις gaming οθόνες παγκοσμίως. Οι gaming οθόνες ορίζονται ως οθόνες με ρυθμό ανανέωσης 100 Hz και άνω, οι οποίες είναι απαραίτητες για τους ανταγωνιστικούς gamers ώστε να έχουν την ταχύτερη και ομαλότερη εμπειρία και να νικήσουν τους αντιπάλους τους.

Καλύπτοντας μία ευρεία γκάμα gaming οθονών με μεγέθη που κυμαίνονται από 21,5” έως 49”, διάφορες αναλογίες διαστάσεων (16:9, 21:9, 32:9), αναλύσεις από Full HD έως Ultra HD και άνω (5120x1440), με ρυθμούς ανανέωσης έως και 240 Hz και χρόνους απόκρισης τόσο χαμηλούς όσο 0,5 ms, η AOC προσφέρει μία gaming οθόνη για χρήστες οποιουδήποτε προϋπολογισμού και απαιτήσεων.

Η αγορά των gaming οθονών επεκτάθηκε ραγδαία το τελευταίο τρίμηνο, με   αύξηση του όγκου 126% σε όλες τις gaming οθόνες που πωλήθηκαν σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. 

Με το λανσάρισμα της πρώτης οθόνης gaming το 2014 και του premium gaming brand AGON το 2016, η AOC δεν είναι νεοφερμένη στην αγορά και κατανοεί το πάθος και τις επιθυμίες των gamers. Η AOC συνεργάστηκε επιπλέον, με τον επιτυχημένο e-sports οργανισμό G2 Esports και χορήγησε ποικίλες άλλες διοργανώσεις gaming σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των τουρνουά της Red Bull και τα ESL τουρνουά, αποδεικνύοντας ότι οι gaming οθόνες της είναι άξιες ακόμα και για τις πιο εκλεκτές gaming προσωπικότητες. 

Οι παράγοντες που συμβάλλουν στην τεράστια επιτυχία της AOC περιλαμβάνουν τη βραβευμένη σειρά G2 series που κυκλοφόρησε πέρυσι, η οποία έλαβε την έγκριση των gamers και κέρδισε πολυάριθμα βραβεία όπως το “Best Gaming Monitor” και το “Best Budget Gaming Monitor” για την οθόνη 24” 24G2U με 144 Hz ρυθμό ανανέωσης και ζωντανό IPS panel. 

Στην Ευρώπη, η AOC αύξησε το ηγετικό της μερίδιο αγοράς 23% το Q3 του 2019 σε 27% το Q3-2020 με μία αύξηση 4% από χρόνο σε χρόνο και 6% από το προηγούμενο τρίμηνο (Q2-2020). Αυτή η σημαντική επιτυχία είναι επίσης εμφανής από το γεγονός ότι η AOC αύξησε εντυπωσιακά τον όγκο πωλήσεων στις οθόνες κατά 167% από χρόνο σε χρόνο, ενώ η συνολική αγορά μεγάλωσε κατά 126% την ίδια περίοδο. Η AOC έφτασε την πρώτη θέση στην αγορά στην πλειονότητα των Ευρωπαϊκών χωρών, με έως και ένα εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς 49% σε κάποιες από αυτές. Σε 18 χώρες/περιοχές, η AOC έχει μερίδιο αγοράς πάνω από 25% στις gaming οθόνες, που σημαίνει ότι μία από τις τέσσερις gaming οθόνες που πωλούνται είναι μία οθόνη AOC.

”Το τελευταίο τρίμηνο, πετύχαμε τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων gaming οθονών σε ένα τρίμηνο στην Ευρώπη και ευχαριστούμε από καρδιάς όλους τους πελάτες μας. Η ίδια τάση ισχύει και για ολόκληρο τον κόσμο, όπου αναδειχθήκαμε Νο1 εταιρία για gaming οθόνες. Η AOC συνεχίζει να αναπτύσσει gaming οθόνες αιχμής με τα δημοφιλή  brands AOC Gaming και premium AGON  και είμαστε και πάλι η πρώτη επιλογή των πελατών στις gaming οθόνες”, αναφέρει ο Stefan Sommer, Director Marketing & Business Management in Europe.

Στην Ελλάδα, η αγορά των gaming οθονών αυξήθηκε το Q3 του 2020 κατά 90% σε ετήσια βάση, ενώ η AOC ξεπέρασε την ανάπτυξη αυτή αυξάνοντας τον όγκο της κατά 160% την ίδια περίοδο. Σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, η AOC διατήρησε την 1η θέση της στην αγορά, ενώ σε σύγκριση με το Q3 του 2019, το μερίδιο αγοράς της AOC αυξήθηκε κατά 13%, που σημαίνει ότι διατήρησε την 1η θέση της στην κατηγορία των gaming οθονών με ένα επιβλητικό μερίδιο αγοράς 48% στο Q3 του 2020. Με άλλα λόγια, κάθε δεύτερη gaming οθόνη που πουλήθηκε στη χώρα ήταν ένα μοντέλο AOC.

“Στην Ελλάδα, εμείς ως AOC είμαστε ο ηγέτη της αγοράς στην κατηγορία των gaming οθονών, καλύπτοντας σχεδόν το ήμισυ της αγοράς, ακόμα και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Χάρη στη μεγάλη γκάμα προϊόντων μας συμπεριλαμβανομένης της σειράς G2 και AGON series, καταφέραμε να κερδίσουμε αύξηση της αγοράς με  σημαντικό περιθώριο,” αναφέρει ο Cristian Bucur, Sales Director AOC & MMD South East Europe.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ετικέτες Gaming