AUTOin

Hyundai Tucson 48V Hybrid: Μειωμένη κατανάλωση με δυναμικότερες επιδόσεις


Μειωμένη κατανάλωση με δυναμικότερες επιδόσεις παρέχει το νέο Hyundai Tucson 48V Hybrid, συνδυάζοντας την υψηλή απόδοση κατανάλωσης καυσίμου της 48 Volt Ηybrid τεχνολογίας με τον SmartStreamTM πετρελαιοκινητήρα CRDi ισχύος 1,6 λίτρων με απόδοση 115 ίππων και 136 ίππων για τον 2λιτρο CRDi 48-Volt Diesel κινητήρα.

Η νέα τεχνολογία περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt, μία υβριδική μίζα- γεννήτρια και έναν μετατροπέα LDC. Εκτός από το 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα, το όχημα είναι εξοπλισμένο και με το συμβατικό 12V ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο είναι συνδεδεμένο μέσω του μετατροπέα DC/DC στο 48V σύστημα.

Η υβριδική τεχνολογία της Hyundai βελτιώνει σημαντικά την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2 μέχρι και 11%. Το υβριδικό σύστημα έχει ιδιαίτερα πλεονεκτήματα στην κίνηση μέσα στην πόλη, με την υβριδική μίζα-γεννήτρια να υποστηρίζει τον κινητήρα SmartStreamTM στην επανεκκίνηση σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται ταχύτερα και ομαλότερα με πρόσθετη ροπή, αντλώντας ενέργεια από την 48V μπαταρία. Ως αποτέλεσμα της πιο σύντομης και ταχύτερης απόδοσης ροπής, η εκκίνηση του κινητήρα μπορεί να βελτιωθεί κατά 0,2 δευτερόλεπτα.

Το συμβατικό 12V ηλεκτρικό σύστημα χρησιμοποιείται μόνο για την αρχική εκκίνηση, εάν το λάδι του κινητήρα είναι ακόμα κρύο και απαιτείται υψηλότερη ροπή εκκίνησης. Κατά την επιτάχυνση η υβριδική μίζα -γεννήτρια παρέχει πρόσθετη ισχύ στον κινητήρα από 4 έως 12 kW, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της 48V μπαταρίας και την απαίτηση επιτάχυνσης από τον οδηγό. Μόλις επιτευχθεί η απαιτούμενη ταχύτητα, η υβριδική μίζα-γεννήτρια μεταφέρεται σε κατάσταση ουδέτερης λειτουργίας, χωρίς να παρέχει ισχύ.

Ως αποτέλεσμα, οι εκπομπές CO2, καθώς και η κατανάλωση καυσίμου, μπορούν να μειωθούν μέχρι και 11%. Κατά την επιβράδυνση η λειτουργία σβησίματος του κινητήρα ενεργοποιείται ήδη από τα 30 χλμ/ώρα και κάτω. Σε περίπτωση περαιτέρω επιβράδυνσης (χωρίς τον κινητήρα) μεταξύ 30 και 0 χλμ/ώρα με αφημένο συμπλέκτη ο κινητήρας σβήνει τελείως.

Με το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, η Hyundai επεκτείνει περαιτέρω τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση ώστε να καταστούν οι φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες διαθέσιμες για ακόμα περισσότερους πελάτες.

Χάρη στο υβριδικό σύστημα, οι πελάτες θα επωφεληθούν από το κόστος αγοράς και το μειωμένο κόστος μετακίνησης, που αφορά στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2.

Αυτό το ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα έχει αναπτυχθεί στο Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai στη Γερμανία και στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Hyundai στο Namyang της Κορέας.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα