AUTOin

H Τesla στην κινεζική αγορά


H Tesla έχει κάνει δυναμικό «μπάσιμο» στην αγορά της Κίνας, τη μεγαλύτερη στον κόσμο και στον χώρο των αυτοκινήτων, ωστόσο, δεν την περιμένει ένας υγιεινός περίπατος… Τουναντίον, θα έρθει αντιμέτωπη με ισχυρό ανταγωνισμό από νεότευκτες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που αναπτύσσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής δυναμικής.

Η Τesla έχει να αντιμετωπίσει τη νέα γενιά των κινεζικών εταιρειών, που ασχολούνται με την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και την προώθηση νέων τεχνολογιών, όπως οι NIO, XPeng, Li Auto, ενώ ουδείς πρέπει να ξεγράφει τους παλιούς «παίκτες» στον χώρο της αυτοκίνησης όπως ο «κολοσσός» BYD.

Με το λανσάρισμα του Model Y, η Τesla εισήλθε στην αγορά των compact SUV που αποδεδειγμένα λατρεύει το κινεζικό καταναλωτικό κοινό, ενώ το Model 3 αποτελεί κυρίαρχη σταθερά για την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία. Στο πρώτο εξάμηνο του 2020 η Tesla κέρδισε τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις, εντός της ασιατικής χώρας, παραδίδοντας 49.714 οχήματα. Η πρωτιά ανήκει στην BYD, που πούλησε 60.253 EV, ενώ η «νέα γενιά», που αποτελεί εν δυνάμει απειλή για την Τesla, έμεινε πίσω, με τη ΝΙΟ να καταλαμβάνει την ένατη θέση (14.169 πωλήσεις).

Στο τελευταίο τρίμηνο, όμως του 2020, τα πράγματα φαίνονται πως αλλάζουν, με τη ΝΙΟ να κάνει άλματα προς τα εμπρός. Παρέδωσε πάνω από 17.000 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση περίπου 111%, δυναμική η οποία αν συνεχιστεί και στο πρώτο τρίμηνο του 2021, ενδεχομένως να αλλάξει τους συσχετισμούς στην κινεζική αγορά και να αυξήσει την πίεση στην Tesla.

πηγή: https://carselectric.gr

Διαβάστε επίσης