Τις ενέργειες της AEGEAN που στοχεύουν στην προβολή της Ελλάδας με κεντρικό πρόσωπο τον Γιάννη Αντετοκούνμπο παρουσίασε σήμερα σε συνέντευξη τύπου η Aegean Airlines.
«…όχι μόνο αποτελεί ένα παράδειγμα για την Ελλάδα που θέλει και μπορεί, αλλά πράγματι το γεγονός ότι κάνει συνέχεια αναφορές, όπου μπορεί και όπου σταθεί, για τη χώρα μας .. μας βοηθάει ... μέσα στην κρίση εικόνας που έχει η χώρα», τόνισε μεταξύ άλλων ο Αντιπρόεδρος της Aegean Airlines Ευτύχιος Βασιλάκης.
της Ελενας Ερμείδου
Η Aegean, σταθερά αναπτυσσόμενη αεροπορική δίνοντας συνεχώς δείγμα γραφής και ιδιαίτερα τα τελευταία 4 χρόνια μετά την εξαγορά της ΟΑ επιχειρεί μέσα από την συνεργασία της αυτή να είναι όσο το δυνατόν πιο καλός πρεσβευτής της Ελλάδας στο εξωτερικό, και να αυξήσει τους προορισμούς. Πρόκειται για την αεροπορική που έχει σχεδιάσει μεταξύ άλλων άριστα την πρώτη εντύπωση για την Ελλάδα μέσα από τα προϊόντα, μέσα από την εμπειρία, μέσα από την εξυπηρέτηση που προσφέρει όταν μπαίνει κάποιος στο αεροπλάνο.
Δύο φάσεις
Σε πρώτη φάση, ανέφερε ο κος Βασιλάκης θα γυριστούν κάποια τηλεοπτικά τα οποία να προβάλλουν την παρουσία του Γιάννη στα αεροπλάνα και γενικότερα τη σχέση του με την εταιρεία. Βασικός στόχος της καμπάνιας του πρώτου κομματιού είναι η ενεργοποιήσει Ελλήνων συμπατριωτών να στείλουν άγνωστα κομμάτια της Ελλάδας, στο site greecebygreeks πληροφορίες, φωτογραφίες, βίντεο για περιοχές ή για προϊόντα.Τα κομμάτια αυτά θα επιλεχθούν και μετά τον Οκτώβριο θα προβληθούν στο εξωτερικό, χρησιμοποιώντας ένα άνθρωπο ο οποίος προφανέστατα έχει μία διεθνή αναγνωρισιμότητα και ένα πολύ ισχυρό αξιακό σύστημα.
Στόχος της φάσης αυτής η διάχυση του τουρισμού και ενίσχυση του σε περιοχές της Ελλάδος που δεν είναι τόσο δημοφιλείς, όπως είναι η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Κρήτη ή Ρόδος και φυσικά περιοχές που συνδέονται με το δίκτυ της Aegean.
Σε δεύτερη φάση, και σε συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο σχεδιάζονται ενέργειες που αφορούν τους νέους, που έχουν να κάνουν ή δεν έχουν να κάνουν με τον αθλητισμό,
Σε ερώτηση του Sofokleousin προς τον Αντιπρόεδρο της Aegean για το αν ο στόχος της δεύτερης φάσης της καμπάνια αποσκοπεί στην ενίσχυση της τουριστικής κίνησης των νέων, στην εύρεση εργασίας, ή στο να ταξιδέψουν οι νέοι σε κάποια ιδιαίτερα σημεία της Ελλάδας;
Ο κος Βασιλάκης τόνισε ότι ο "σχεδιασμός δεν είναι πλήρης ακόμα, η κατεύθυνση δεν είναι να ενεργοποιήσουμε τους νέους να ταξιδέψουν περισσότερο, όχι. Υπάρχει, η σκοπιά της προβολής της Ελλάδας, που παράλληλα είναι βέβαια και μία εμπορική σκοπιά για την εταιρεία μας, γιατί μας ενδιαφέρει να ταξιδεύει περισσότερος κόσμος, αυτό είναι το βασικό πράγμα που σας είπαμε ότι θα κάνουμε… αφορά θέματα που είναι πιο πολύ μέσα στο πλαίσιο του CSR, της Aegean το οποίο είναι ενέργειες που μπορείς να κάνεις για να δώσεις ευκαιρίες σε ανθρώπους, να τους δώσεις τη δυνατότητα να πάνε να δουν πράγματα, να τους ενεργοποιήσεις και να δείξεις πόσο σημασία έχει να κάνεις μία οργανωμένη, επίπονη, συστηματική προσπάθεια όπως αυτή που έχει κάνει ο Γιάννης. Τέτοια πράγμα, όχι για εμπορικό καθαρό στόχο. Άρα το δεύτερο κομμάτι, που αφορά τους νέους, είναι κάτι στο κομμάτι της κοινωνικής, αν θέλετε, προσπάθειας το οποίο ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί αλλά αυτό δεν είναι και καλοκαιρινό, δεν είναι το καλοκαίρι η περίοδος που θα έτρεχε κανείς τέτοια πράγματα".