TECHin

Google: Πως καταπολεμάμε τις ψευδείς διαφημίσεις


Του Scott Spencer, Director of Product Management, Sustainable Ads

Ένα δωρεάν και ελεύθερο διαδίκτυο είναι ένας ζωτικός πόρος για τους χρήστες και τις επιχειρήσεις σε όλο το κόσμο. Οι διαφημίσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στο να εξασφαλίσουν ότι οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε ακριβείς, ποιοτικές πληροφορίες στο διαδίκτυο. Αλλά οι ψευδείς διαφημίσεις μπορούν να καταστρέψουν την διαδικτυακή εμπειρία για όλους. Προωθούν παράνομα προϊόντα και μη ρεαλιστικές προσφορές. Μπορούν να ξεγελάσουν τους χρήστες ωθώντας τους να μοιραστούν προσωπικές πληροφορίες, καθώς και να μολύνουν συσκευές με κακόβουλο λογισμικό. Τελικά, οι ψευδείς διαφημίσεις αποτελούν μια απειλή για τους χρήστες, συνεργάτες της Google και την ίδια τη βιωσιμότητα του ελεύθερου διαδικτύου. 

Έχουμε αυστηρή πολιτική που διέπει τα είδη διαφημίσεων που επιτρέπουμε ή όχι στην Google με στόχο να προστατεύσουμε τους χρήστες μας από αποπροσανατολιστικές, ακατάλληλες ή κακόβουλες διαφημίσεις. Και διαθέτουμε μια ομάδα μηχανικών, μία ομάδα εξειδικευμένων ανθρώπων που σχεδιάζουν την πολιτική της εταιρείας, product managers και άλλους σε όλο το κόσμο που δίνουν καθημερινά τη μάχη με τους φορείς της απάτης. Με τα χρόνια, αυτή η δέσμευση έχει κάνει το διαδίκτυο ένα καλύτερο περιβάλλον για εσάς και ένα χειρότερο περιβάλλον για αυτούς που αναζητούν να καταχραστούν τα διαφημιστικά συστήματα για δικούς τους σκοπούς. 

Mέσα στο 2016 κατεβάσαμε 1,7 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν την πολιτική μας για τις διαφημίσεις, πάνω από τον διπλό αριθμό ψευδών διαφημίσεων που αφαιρέσαμε το 2015. Αν περνούσατε ένα δευτερόλεπτο αφαιρώντας καθεμία από αυτές τις ψευδείς διαφημίσεις, θα σας έπαιρνε πάνω από 50 χρόνια για να τα καταφέρετε. Όμως η τεχνολογία μας είναι φτιαγμένη για να λειτουργεί πολύ πιο γρήγορα.

Πέρυσι, κάναμε δύο βασικά πράγματα για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας. Αρχικά, διευρύναμε την πολιτική μας για να προστατέψουμε τους χρήστες από παραπλανητικές και επιθετικές προσφορές. Για παράδειγμα, τον Ιούλιο, απαγορεύσαμε τις διαφημίσεις για τα πρόσκαιρα δάνεια (payday loans), που καταλήγουν συχνά σε υπέρογκους λογαριασμούς και υψηλό ποσοστό αθέτησης για τους χρήστες. Σε έξι μήνες από τότε που θεσπίστηκε η πολιτική αυτή, απενεργοποιήσαμε πάνω από 5 εκατομμύρια διαφημίσεις για πρόσκαιρα δάνεια.

Δεύτερον, ενδυναμώσαμε την τεχνολογία μας ώστε να μπορούμε να εντοπίσουμε και να απενεργοποιούμε ψευδείς διαφημίσεις ακόμη πιο γρήγορα. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις “trick to click” εμφανίζονται συχνά ως ειδοποιήσεις συστήματος με στόχο να πείσουν τους χρήστες να τις πατήσουν, χωρίς να συνειδητοποιούν ότι συχνά κατεβάζουν κακόβουλο λογισμικό (malware). Το 2016, τα συστήματά μας εντόπισαν και απενεργοποίησαν στο σύνολο 112 εκατομμύρια διαφημίσεις “trick to click”, 6 φορές περισσότερο απ’ ότι το 2015. 

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις