Επιχειρήσεις

«Γκάζι» στα deals των εταιρειών καταναλωτικών ειδών


Ραγδαία αύξηση ύψους 45% παρουσίασαν οι συμφωνίες των εταιρειών καταναλωτικών ειδών το 2017, με την αξία τους να καταγράφει άλμα κατά 190%.

Ειδικότερα, σύμφωνα με νέα έρευνα που παρουσιάζει το CNBC με βάση τα στοιχεία της OC&C StrategyConsultants,  την ώρα που οι επιχειρήσεις αναζητούν ανάπτυξη, οι παράγοντες που επηρέασαν τα ντιλς ήταν διάφοροι: Από επενδύσεις σε ψηφιακές εταιρείες για να προσαρμοστούν πιο γρήγορα στις νέες ανάγκες των καταναλωτών, μέχρι τις επενδύσεις σε πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες περιοχές, όπως οι αναδυόμενες αγορές. Στο παιχνίδι και οι τάσεις της μόδας, όπως τα βιολογικά τρόφιμα.

Για παράδειγμα, η Nestle επένδυσε σε τρεις συνδρομητικές υπηρεσίες φαγητού: τις Sun Basket, Freshly και Gousto. Η Campbell Soup έδωσε 700 εκατ. δολάρια για την εταιρεία βιολογικών προϊόντων Pacific Foods. Η Japan Tobacco απέκτησε 31% μερίδιο στη National Tobacco Enterprise της Αιθιοπίας.

Σύμφωνα με την έρευνα της OC&C, όπως αναμεταδίδει το euro2day.gr, που βρίσκεται στη 16η χρονιά της, αναλύθηκαν στοιχεία από 50 διεθνείς εταιρείες με βάση τις πωλήσεις του 2017. 

Πέρυσι, 10 από τις 23 επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών είχαν μειωμένα έσοδα. Ο τομέας της μπύρας και των αλκοολούχων πήγε καλύτερα, με όλες τις εταιρείες που εξετάστηκαν να έχουν αυξημένα έσοδα το 2017.
 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα