Πολιτική

Γερμανία: Σταθερή η καταναλωτική εμπιστοσύνη - Δεν επηρεάστηκε από το προσφυγικό


Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία αναμένεται να βελτιωθεί το Μάρτιο, καθώς το ζήτημα των προσφύγων εξακολουθεί να μην έχει μεγάλο αντίκτυπο στη χώρα ενώ παράλληλα η αγορά εργασίας είναι στέρεη.

Η ανοδική τάση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης έρχεται σε αντίθεση με την επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη Γερμανία, η οποία επιδεινώθηκε για τρίτο μήνα στη σειρά το Φεβρουάριο.

Ο δείκτης της ερευνητικής εταιρίας GfK για την καταναλωτική εμπιστοσύνη αναμένεται ότι θα είναι στο 9,5 το Μάρτιο έναντι 9,4 το Φεβρουάριο, όπως ανακοίνωσε. Αντίθετα, οι οικονομολόγοι της Wall Street Journal προβλέπουν ότι θα είναι στο 9,3.

Η GfK ανέφερε ότι η αιτία για την αισιόδοξη προοπτική είναι η «εξαιρετική κατάσταση» της αγοράς εργασίας της Γερμανίας.

«Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι έντονες συζητήσεις για την επίτευξη μιας μόνιμης λύσης στο ζήτημα των προσφύγων δεν έχουν μέχρι τώρα κάποιο αντίκτυπο στους Γερμανούς πολίτες», τόνισε η εταιρία, προσθέτοντας ότι «είναι σαφές ότι ακόμη και η συνεχιζόμενη οξεία τρομοκρατική απειλή δεν έχει επηρεάσει την καταναλωτική εμπιστοσύνη».