TECHin

Genialloyd: «Δεν ήρθαμε να κάνουμε “likes", αλλά να δουλεύουμε για το πελάτη»


Συναντά τους πελάτες της εκεί, όπου ακριβώς βρίσκονται. Δεν χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για να κάνει “likes”, αλλά για να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών. Αυτό είναι το κλειδί επιτυχίας της Genialloyd, της πρώτης μεγαλύτερης ασφαλιστικής ιντερνετικών πωλήσεων στο κλάδο αυτοκινήτου στην Ιταλία, η οποία συμπορεύεται με τις εξελίξεις και διαμορφώνει την ψηφιακή οικονομία.
Σε συνέντευξη της στο Allianz.com ο CEO Leonardo Felician δίνει περισσότερες απαντήσεις για την είσοδο της στην ψηφιακή εποχή και εξέλιξη της μέσα στο χρόνο.

Μετάφραση – Απόδοση κειμένου : Ελενα Ερμείδου

- H Genialloyd συνεχίζει να βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες θέσεις των ασφαλιστικών που προσφέρουν τις καλύτερες τιμές και την καλύτερη ανταπόκριση σε ό,τι αφορά την διαχείριση των απαιτήσεων. Πώς καταφέρατε να καταλάβετε αυτή την θέση;

Με το να συναντούμε τους πελάτες μας εκεί που βρίσκονται. Αυτό σημαίνει μέσω κινητών συσκευών, online, και μέσω τηλεφώνου. Η ψηφιοποίηση απετέλεσε εκ της ιδρύσεως της επιχείρησης το κλειδί της επιτυχίας μας. Το διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εισήχθησαν, όταν η εταιρεία ιδρύθηκε το 1996. Κάθε χρόνο, στέλνουμε εκατομμύρια μέϊλς και μηνύματα προκειμένου να επικοινωνήσουμε, ψηφιακά στο 93% των πελατών μας. Ηταν, και θα συνεχίσει να είναι ο πιο κατάλληλος και πιο αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας

Για να διατηρηθεί και να αναπτυχθεί μία εταιρεία, πρέπει να συμβαδίζει με τους τρόπους που οι πελάτες επιθυμούν να επικοινωνούν. Για παράδειγμα, προσαρμόσαμε 100% την ιστοσελίδα μας στα νέα ψηφιακά δεδομένα, επιτρέψαμε την πλοήγηση από tablets μέχρι και σε έξυπνα κινητά. Χρησιμοποιούμε από το 2010 εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter.

Ο κυριότερος μας στόχος είναι παρέχουμε άριστες υπηρεσίες προς τους πελάτες και όχι να μοιράζουμε “Likes” Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. μας βοηθούν στο να ανταποκρινόμαστε ταχέως στις ανάγκες των πελατών μας και να επιλύουμε τα παράπονα των πελατών.

-Το Facebook και το Twitter έχουν ένα βαθμό αναγνώρισης ως επιχειρηματικά εργαλεία σήμερα. Τι κάνει η Genialloyd προκειμένου να προάγει με την τάση αυτή;

Μόλις λίγους μήνες πριν, η Genialloyd καθίστατο η πρώτη Ιταλική ασφαλιστική η οποία ενοποίησε τις υπηρεσίες Whatsapp στην πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών της. Πρόκειται για ισχυρό σημείο πωλήσεων. Η απήχηση των πελατών ήταν εκρηκτική και πήρε μόνο μερικές εβδομάδες.

Αλλά, το καλύτερο ήταν ή δημιουργία εργαλείου το οποίο είναι καθοριστικό πάνω στο Allianz Group. Όταν οι πελάτες έλεγαν πως ήθελαν ένα απλό και εύκολο τρόπο πρόσβασης για να πάρουν τιμές να ασφαλίσουν το αυτοκίνητο τους, το FastQuote® ήταν η απάντηση μας. Ολοι οι πελάτες μας έχουν να κάνουν μόνο δύο βήματα, δίνοντας τον αριθμό του πλαισίου του αυτοκινήτου τους, και την ημερομηνία γέννησης. Μέσα δευτερόλεπτα, λαμβάνουν την οικονομική προσφορά. Το εργαλείο FastQuote είναι διαθέσιμο διαδικτυακά, online, με μειλ, με sms και στην ιστοσελίδα μας στο  Facebook.

Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Μεταπηδήσαμε από την τρίτη στην πρώτη θέση στην κατηγορία των πωλήσεων ασφαλιστικών προγραμμάτων στο διαδίκτυο στην Ιταλία και από την 23η θέση στις καλύψεις αστικής ευθύνης οχημάτων στην 8η. Μέσα σε λίγα χρόνια, η πελατειακή μας βάση αυξήθηκε από τα 0,5 εκατομμύρια σε 1,5 εκατομμύρια και τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 600 εκατομμύρια.

- Πώς μπορείτε να προσφέρετε κάτι τόσο πολύπλοκο, σε δύο μόνο βήματα;

Καινοτομία. Στην Allianz και στην Genialloyd εργάζονται ευφυείς άτομα στα οποία τους έχει δοθεί το δικαίωμα της ελευθερίας της σκέψης, ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν πέραν των συνηθισμένων ορίων, φτάνοντας στην καινοτομία.

Ακολουθούμε την συνταγή του Steve Jobs από την αρχή των βημάτων μας : οικοδόμησε ένα απλό καινοτόμο μέτωπο , με υψηλή κουλτούρα στα νώτα. Αυτό είναι το καλύτερο παράδειγμα της τεχνολογικής αριστείας. Στο FastQuote απονεμήθηκε βραβείο στα Allianz Global Innovation Award και σήμερα βρίσκεται πάνω στο  Allianz Group.

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις