Επιχειρήσεις

Generali Ελλάδος: Εκανε την ασφάλιση απλή


Με βασικό στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης διαφάνειας αλλά και κατανόησης από τον καταναλωτή των σημαντικών πληροφοριών που διέπουν την ασφάλισή του, η Generali προχώρησε στην επαναδιατύπωση του συνόλου των όρων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων της. Επιλέχθηκε γλώσσα απλή, απαλλαγμένη από περιττή, τεχνική ορολογία. Ομαδοποιήθηκαν και ταξινομήθηκαν οι εξαιρέσεις των προγραμμάτων, ώστε να είναι ξεκάθαρες οι περιπτώσεις στις οποίες ο πελάτης μπορεί να μην καλυφθεί από την ασφάλισή του. Βελτιώθηκε το λεκτικό, ώστε να αναδεικνύεται η ουσία της κάλυψης που παρέχεται και να καταστούν απόλυτα κατανοητές οι παράμετροι της ασφαλιστικής τους σχέσης.

Η ίδια φιλοσοφία εφαρμόστηκε και στον επανασχεδιασμό του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, τα οποίο απέκτησε μία σύγχρονη αισθητική, πιο φιλική στον πελάτη. Με τη χρήση εικονιδίων που επεξηγούν και εμπλουτίζουν αισθητικά το περιεχόμενο των όρων και των συμβολαίων, ο πελάτης μπορεί εύκολα να ανατρέξει στις πληροφορίες εκείνες που  τον ενδιαφέρουν.

«Αξιοποιούμε την τεχνολογία και την πολύχρονη τεχνογνωσία μας και δημιουργούμε συνεχώς νέες υπηρεσίες, έχοντας ως στόχο τη συνεχόμενη αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Συνεχίζουμε να ακούμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και να βελτιωνόμαστε στα σημεία που κάνουν τη διαφορά», δήλωσε η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, Μαρία Λαμπροπούλου. 

Νέοι χρηστικοί οδηγοί ασφάλισης

Καθώς η ασφάλιση αποτελεί μία υπηρεσία που ακολουθεί τον ασφαλισμένο σε κάθε του βήμα και αγκαλιάζει διαφορετικές πτυχές της ζωής του, η Generali αναζήτησε ένα επιπρόσθετο μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη, που να ενισχύει τη συμβουλευτική διάσταση της ασφάλισης. Για να διασφαλίσει ότι ο ίδιος θα αξιοποιήσει στο μέγιστο την ασφαλιστική κάλυψη που του προφέρει το πρόγραμμά του, σχεδίασε χρηστικούς οδηγούς ασφάλισης.

Η φιλοσοφία σχεδίασης είναι αυτή που διαφοροποιεί το νέο επικοινωνιακό υλικό. Το περιεχόμενο αποτελεί προϊόν διατμηματικής συνεργασίας και ανάλυσης των συχνότερων σημείων, για τα οποία τόσο οι ασφαλισμένοι όσο και οι διαμεσολαβητές ζητούν συχνά ανατροφοδότηση. Με τη χρήση απλής γλώσσας, παραδειγμάτων αλλά και ειδικών σχεδιαγραμμάτων, η πληροφορία οργανώνεται κατά τρόπο πρακτικό και εύληπτο, ώστε να απαντά στις ανάγκες του χρήστη. Οι οδηγοί ενισχύουν έτσι το συμβουλευτικό ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ο οποίος διαθέτει, πλέον, ένα ακόμη εργαλείο για να προσφέρει στον ασφαλισμένο και πελάτη του,  πρόσβαση στις πληροφορίες που τον αφορούν, με τρόπο εύκολο και σαφή.

Πρόσβαση πιο άμεσα από ποτέ

Καθώς στόχος της Generali είναι να παρέχει ολιστική εξυπηρέτηση στους ασφαλισμένους της, αυξάνοντας συνεχώς την προσβασιμότητά τους στις πληροφορίες που τους αφορούν και μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους ανταπόκρισής της, η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία νέων ψηφιακών εργαλείων, εγκαινιάζοντας ένα νέο portal για τους πελάτες της. Το My Generali είναι μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία κάθε ασφαλισμένος θα μπορεί να ανατρέχει, ανά πάσα στιγμή και με απλά βήματα να βρίσκει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στα ασφαλιστήριά του και να ενημερώνεται, σε πραγματικό χρόνο, για την πορεία των αιτημάτων του.

«Μία από τις βασικές, εταιρικές μας αξίες στην Generali είναι το να “Είμαστε ανοιχτοί - Be open” στις προκλήσεις και τα μηνύματα της εποχής μας. Αποτελούμε έναν διαχρονικό οργανισμό που όμως έχει ως στόχο να παραμένει επίκαιρος. Για να το επιτύχουμε έχουμε πάντα στραμμένο το βλέμμα στις ανάγκες των πελατών μας. Αυτοί, βρίσκονται στο επίκεντρο της Smart & Simple στρατηγικής μας. Επιδίωξή μας είναι να αναβαθμίζουμε σταθερά τη συνολική τους εμπειρία εξυπηρέτησης», δήλωσε ο CEO της Generali, Πάνος Δημητρίου.
 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις