Επιχειρήσεις

Γαλαξίας: Σχέδια επέκτασης και προσέλκυσης νεαρών καταναλωτών


Επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας. και βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της.

Παρουσιάζοντας την “Κάρτα πιστότητας”που θα δίνουν τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας στυς πελάτες τους  από τον επόμενο μήνα, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Παναγιώτης Πουρσανίδης, ανακοίνωσε  ότι στόχος είναι να ολοκληρωθεί ως το 2021 η επένδυση των 32 εκατ. ευρώ, για την ανέγερση του mini mall.

Το νέο συγκρότημα θα διαθέτει 12.000 τ.μ κτιριακές εγκαταστάσεις και θα αναπτυχθεί σε έκταση 40 στρεμμάτων. Μέχρι στιγμής, δεν έχει γνωστοποιηθεί σε ποιόν χώρο θα ανεγερθεί.

Οπως διευκρίνισε ο Π. Πουρσανίδης, τα εγκαίνια του νέου mall χρονικά θα συμπέσουν με την επέτειο 50 χρόνων της εταιρείας, το καλοκαίρι του 2021.

Για την ανάπτυξη των υπόλοιπων εννέα καταστημάτων, ο ίδιος ανέφερε, ότι το καθένα απ’ αυτά αποτελεί μία επένδυση που κυμαίνεται από 1,5 έως 2 εκατ. ευρώ. Οι εκτάσεις που θα αναπτυχθούν τα νέα καταστήματα, έχουν ήδη αποκτηθεί.

Το πρώτο από τα εννέα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, θα εγκαινιαστεί στις 13 Δεκεμβρίου στα Μέγαρα και το αμέσως επόμενο στο Μεγάλο Πεύκο, κοντά στις ημέρες του ερχόμενου Πάσχα.

Σχέδια επίσης υπάρχουν και για τη δημιουργία κεντρικών αποθηκών στην  Αττική που θα εξυπηρετούν το δίκτυο των καταστημάτων της εταιρείας.

Η νέα κάρτα που θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο, θα βασίζεται σε ένα πρόγραμμα συγκέντρωσης πόντων. Ως επιβράβευση για τους καταναλωτές θα παρέχονται ειδικές προσφορές με την ονομασία «Bravo Bonus» και «Εxtra Bonus». Είναι μία νέα στρατηγική για την προσέλκυση κατναλωτών χαμηλών ηλικιών.

Διαβάστε επίσης