Επιχειρήσεις

Forthnet: Κάμψη εσόδων, επέκταση στην κινητή τηλεφωνία


Κάμψη εσόδων με διεύρυνση του περιθωρίου EBITDA εμφανίζει στην εξαμηνιαία λογιστική της κατάσταση η Forthnet, που βρίσκεται στο στόχαστρο υποψήφιων επενδυτών – συμπεριλαμβανομένου του ομίλου Μαρινάκη, ο οποίος ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για το κομμάτι της NOVA.

Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 133,5 εκατ. ευρώ, υποχωρώντας κατά -7,5% σε σχέση με το περυσινό α΄εξάμηνο, κυρίως λόγω συρρίκνωσης της συνδρομητικής βάσης στην λιανική. Η μείωση εμφανίζεται μεγαλύτερη από την πραγματική, διότι την περυσινή περίοδο περιλαμβάνονταν και τα έσοδα θυγατρικής που πουλήθηκε.

Στο τέλος του α' εξαμήνου  η εταιρεία αριθμούσε 899 χιλιάδες συνδρομητές λιανικής, εξυπηρετώντας 656 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά, 549 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 459 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

Εχοντας ισχυρή πελατειακή βάση ετοιμάζεται να επεκταθεί στην κινητή τηλεφωνία ως «εικονικός/ιδεατός» πάροχος, με προπτική να κερδίσει σημαντικό μερίδιο αγοράς και να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της. Η νέα δραστηριότητα θα ξεκινήσει) στις αρχές του 2020, σε συνεργασία με τη Vodafone.

Παράλληλα θα ενισχύσει τη θέση της στον τομέα Pay TV με μεταδόσεις αποκλειστικού αθλητικού περιεχομένου, καθώς επέκτεινε μέχρι και το 2023 την συνεργασία της με την EuroLeague. Η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, θα συνεχίσει να προβάλλεται αποκλειστικά από τα κανάλια Novasports.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε:

«Στο Α’ Εξάμηνο διατηρήσαμε το επίπεδο του EBITDA στα περσινά επίπεδα και καταγράψαμε αύξηση του περιθωρίου EBITDA ως ποσοστού επί των πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα της εταιρείας μας σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την υπερφορολόγηση της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης και τον αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν παρόμοιες υπηρεσίες.

Παράλληλα, προχωρούμε με εντατικούς ρυθμούς προς τον στόχο μας να προσφέρουμε στις αρχές του 2020 και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας (μέσω μοντέλου MVNO), παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία.

Ταυτόχρονα, επιβεβαιώσαμε την στρατηγική μας τοποθέτηση στις μεταδόσεις αποκλειστικού αθλητικού περιεχομένου καθώς επεκτείναμε μέχρι και το 2023 την συνεργασία μας με την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ, την EuroLeagu».

Διαβάστε επίσης