Κοινωνική Ευθύνη

Ευρωπαϊκή Πίστη: Διαδικτυακή συναυλία αφιερωμένη στο δίκτυο πωλήσεων και στο ανθρώπινο δυναμικό


Σε μία πρωτοποριακή ενέργεια, τουλάχιστον για τον Ασφαλιστικό Κλάδο, προχώρησε η Ευρωπαϊκή Πίστη, διοργανώνοντας μία ψηφιακή διαδραστική συναυλία αφιερωμένη στο Δίκτυο Πωλήσεών της και στο Προσωπικό Εσωτερικών Υπηρεσιών.

Πιο συγκεκριμένα, στις 26/03 στις 21:00, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και η Μελίνα Ασλανίδου, τραγούδησαν αποκλειστικά για την Ευρωπαϊκή Πίστη και τους ανθρώπους της, από το ειδικά διαμορφωμένο studio, ντυμένο στα χρώματα της Εταιρίας. Τους καλλιτέχνες καλωσόρισαν ο Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων κ. Γιώργος Γκοτζαγεώργης και η Εμπορική Διευθύντρια της Εταιρίας κα. Βασιλική Ρούσση.

Η συναυλία διήρκησε περισσότερα από 120 λεπτά, με τους δύο καλλιτέχνες να ερμηνεύουν τις μεγαλύτερές τους επιτυχίες, δημιουργώντας κέφι στους ανθρώπους της Εταιρίας, οι οποίοι απολάμβαναν το θέαμα από την τηλεόραση, τον υπολογιστή, το tablet ή το κινητό τους. Η βραδιά ήταν άκρως επιτυχημένη και είχε μαζική συμμετοχή, καθώς τη διαδικτυακή συναυλία παρακολούθησαν πάνω από 3.000 άτομα από ολόκληρη την Ελλάδα, με το chat της εκδήλωσης να παίρνει κυριολεκτικά φωτιά με περισσότερα από 600 μηνύματα. 

Η διοργάνωση και ο συντονισμός της εκδήλωσης έγινε από τη Διεύθυνση Marketing & Δημοσιών Σχέσεων της Εταιρίας, σε συνεργασία με την εταιρία Ethos Media, η οποία φιλοξένησε την εκδήλωση στη διαδικτυακή της πλατφόρμα LiveOn.

Στον απόηχο της εκδήλωσης ο Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη, κος Γιώργος Γκοτζαγεώργης δήλωσε: « Ήταν μία βραδιά που όλοι την είχαμε ανάγκη, αναλογιζόμενοι τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε λόγω της πανδημίας. Πρόθεση της Εταιρίας μας είναι και το έχουμε καταφέρει σε μεγάλο βαθμό, να δημιουργούμε συνθήκες ώστε οι άνθρωποί μας να περνούν καλά, έστω και απομακρυσμένα. Η Ευρωπαϊκή Πίστη, θα συνεχίσει να βρίσκεται εμπράκτως και με κάθε τρόπο στο πλευρό των Συνεργατών και των Εργαζομένων της».