Επιχειρήσεις

Eurolife: Εν εξελίξει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, +11% τα λειτουργικά κέρδη


Την ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης (μόνιμη εγχώρια πρόκληση) ώστε η ελληνική αγορά να προσεγγίσει τις διεθνείς τάσεις επεσήμανε για μια ακόμη φορά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eurolife ERB, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου κατά την διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2017. Αναφορικά με τον ανταγωνισμό, σαφείς ήταν οι αιχμές για το γεγονός ότι σε κάποιες περιπτώσεις δεν τηρείται το τεχνικό επίπεδο ασφαλίστρου κάτι που δεν εξυπηρετεί την αγορά ούτε τους ασφαλισμένους, "φωτογραφίζοντας" τον κλάδο του αυτοκινήτου.

Αίσθηση, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι πως τα "χαμηλά" της ελληνικής οικονομίας ανήκουν στο παρελθόν ωστόσο για την ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς θα πρέπει οι καταναλωτές - πολίτες να έχουν χρήματα για να μπορέσουν να ασφαλιστούν.

"Όραμα μας είναι κάποια στιγμή όταν τα παιδιά ενηλικιώνονται όπως ανοίγουν τον πρώτο τους τραπεζικό λογαριασμό έτσι και να αναζητούν συνειδητά για κάποιο ασφαλιστικό πρόγραμμα (σύνταξη, υγεία κλπ)", σημείωσε χαρακτηριστικά.

Η Eurolife συνεχίζει στην πρώτη θέση βάσει κερδοφορίας στον κλάδο με κέρδη προ φόρων €81 εκατ. προερχόμενα κυρίως από λειτουργική κερδοφορία €64 εκατ. (+11% έναντι 2016). H παραγωγή του ομίλου παρέμεινε υψηλή με εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ύψους 483 εκατ ευρώ

Ειδικότερα, το 2017 χαρακτηρίζεται από την παραγωγικότητα, την καινοτομία , την εξέλιξη και αποτελεί για την Eurlolife μια χρονιά συστηματικής εργασίας σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα, αλλά και σημαντικών επενδύσεων σε έργα υποδομής που υπερβαίνουν τα 2 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 103% σε σύγκριση με το 2016.

Επιγραμματικά: 

Μερίδιο αγοράς 12,2% όμιλος, 21,3% ασφάλειες ζωής και 3,3% Γενικές ασφάλειες

Παραγωγή ασφαλίστρων: 483 εκατ. ευρώ έναντι 498 εκατ. ευρώ το 2016

Κέρδη προ φόρων 81 εκατ. ευρώ έναντι 106 εκατ. ευρώ το 2016

Λειτουργικά κέρδη 64 εκατ. ευρώ με αύξηση 11% συγκριτικά με το 2016

Ίδια κεφάλαια Group – IFRS 651 εκατ . ευρώ (έναντι 400 εκατ. ευρώ το 2016)

Αποδόσεις για πελάτες (εγγυήσεις & υπεραποδόσεις) – 2015:2,9% – 2016:4,4% – 2017: 3,6%

Πάνω από 420.000 πελάτες στην Ελλάδα και 120.000 στη Ρουμανία

Αναλυτικά οι επενδύσεις:

- Επενδύσεις σε νέες μεθοδολογίες: agile methodology, machine learning methodology, anti-fraud τεχνολογία (σε συνεργασία με την εταιρεία Friss, η οποία διαθέτει την πιο σύγχρονη τεχνολογία για τον εντοπισμό της ασφαλιστικής απάτης), πιλοτικό έργο βελτίωσης της τιμολόγησης

- Επενδύσεις σε έργα υποδομής με στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση των συνεργατών και τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών στους πελάτες μας (operational excellence): Eurolife Partners - ένα νέο, σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών και των συνεργατών του Ομίλου, νέο ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο (παροχή δυνατότητας στο Eurolife Experience Center για υψηλού επιπέδου προσωποποιημένη υποστήριξη πελατών και συνεργατών)

- Επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό: 40 προσλήψεις για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του Ομίλου με έμπειρα και δυναμικά στελέχη εντός και εκτός ασφαλιστικής αγοράς (από τους κλάδους της έρευνας, της τεχνολογίας, του marketing, των οικονομικών). 

- Επενδύσεις σε νέα προϊόντα: Αναμόρφωση όλου του εύρους των συνταξιοδοτικών και αποταμιευτικών προγραμμάτων και παρουσίαση νέων, όπως η ασφάλιση εισπράξεων POS.

"Το 2017 ήταν μια ιδιαίτερα παραγωγική χρονιά για την Eurolife ERB, καθώς, υλοποιώντας τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας, διατηρήσαμε την ηγετική μας θέση, αλλά και προχωρήσαμε σε εκείνες τις επενδύσεις που θέτουν τις κατάλληλες βάσεις για τη σταθερή ανάπτυξή μας και τα επόμενα χρόνια. Για εμάς έχει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός ότι πέρα από την κατάληψη της πρώτης θέσης στην αγορά, ενισχύσαμε τη συνεισφορά μας στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, με αποζημιώσεις που ανήλθαν σε 237 εκατ. ευρώ με απόδοση φόρων στο ελληνικό δημόσιο που αγγίζει το ποσό των 72,3 εκατ. ευρώ αλλά και με τις εργοδοτικές μας εισφορές να ανέρχονται σε 3,4 εκατ. ευρώ 

Το 2018, επικεντρωνόμαστε περαιτέρω στη ψηφιακή μετεξέλιξή μας και στην επίτευξη της βέλτιστης σύνθεσης του χαρτοφυλακίου μας. Γι’ αυτό επενδύουμε περισσότερο σε προϊόντα περιοδικού ασφαλίστρου που δίνουν έμφαση στην στήριξη της οικογένειας και της ελληνικής επιχειρηματικότητας παραμένοντας προσηλωμένοι στο όραμά μας για ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του κοινού.

Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε συστηματικά το διευρυμένο δίκτυο συνεργατών μας και να επενδύουμε στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού μας μέσα από την προσέλκυση νέων και έμπειρων στελεχών από ένα ευρύ φάσμα κλάδων", κατέληξε ο κ. Σαρρηγεωργίου