Πολιτική

Ericsson και Cisco ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη διαχείριση υπηρεσιών δικτύου νέας γενιάς


Η Ericsson ανακοινώνει το λανσάρισμα του Ericsson Dynamic Service Manager, το αποτέλεσμα της κοινής συνεργασίας μεταξύ Ericsson και Cisco, με δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και των δύο εταιρειών.
Η παραδοσιακή διαχείριση υπηρεσιών δικτύου εστίαζε συνήθως σε μία τεχνολογία και είχε έναν πάροχο  ανά τομέα. Ως εκ τούτου, η επέκταση για το συντονισμό πολλαπλών domains, τεχνολογιών και εξοπλισμού από διαφορετικούς πάροχους επιβάλλει εξατομικευμένες διαδικασίες διαχείρισης υπηρεσιών.

Το Ericsson Dynamic Service Manager δίνει τη δυνατότητα στους πάροχους υπηρεσιών να ρυθμίζουν, να παρακολουθούν και να βελτιστοποιούν με δυναμικό τρόπο, τους διαθέσιμους πόρους δικτύου, για εφαρμογές σε περιβάλλοντα πολλαπλών domain και πάροχων δικτύου. Το προϊόν συνδυάζει τα κορυφαία συστήματα OSS και διαχείριση δικτύου της Ericsson, καθώς και την εξειδίκευση της Cisco στον τομέα των IP, και επικεντρώνεται σε πολλαπλούς πάροχους mobile backhaul, IP κορμού και VPNs επιχειρήσεων.

Η λύση περιλαμβάνει διαδικασίες προ-ενσωμάτωσης με συσκευές δικτύου και λύσεις διαχείρισης τομέα των Ericsson και Cisco, καθώς και ένα πλούσιο σύνολο εργαλείων, για τη διευκόλυνση των υπηρεσιών και της δυναμικής επίλυσης πιθανών προβλημάτων, προτού οι πελάτες τα βιώσουν. Στηριζόμενη στον προηγμένο σχεδιασμό χωρητικότητας, στη διαχείριση πολιτικών δάθεσης δεδομένων και τις SDN δυνατότητες, επιτρέπει σε υψηλό βαθμό τις αυτοματοποιημένες αλλαγές διαχείρησης των  υπηρεσιών δικτύου, με χαρακτηριστικά – σχεδόν- σε πραγματικού χρόνου.

Ο Mike Wright, Group Managing Director, Networks, Telstra, δηλώνει: “Στην Telstra εργαζόμαστε ώστε να είμαστε ευέλικτοι και άμεσοι προς τους πελάτες μας, καθώς αναζητούν περισσότερο δυναμικές και σύνθετες υπηρεσίες. Στηρίζουμε το εγχείρημα του Ericsson Dynamic Service Manager, ως έναν τρόπο να προσφέρουμε ένα επίπεδο ελέγχου στις υπηρεσίες που παρέχουμε σε πελάτες μας, που χρησιμοποιούν πολλαπλά domains, τεχνολογίες και πάροχους. Αυτού του είδους η αυτοματοποιημένη προσέγγιση, θα δώσει τη δυνατότητα μιας πιο ευέλικτης και ταχύτερου ρυθμού αλλαγών, κατά μήκος τόσο των νέων όσο και των υφιστάμενων υπηρεσιών.”

Ο Ove Anebygd, Head of Solution Area OSS/BSS της Ericsson αναφέρει: “Οι διαχωριστικές γραμμές μεταξύ της διαχείρισης δικτύου και OSS συστημάτων δεν ήταν ποτέ λεπτότερες, ιδιαίτερα καθώς η ζήτηση για την ενορχήστρωση σύνθετων υπηρεσιών επεκτείνεται σε νέα επίπεδα. Η Ericsson ανταποκρίνεται με επιτυχία στην ανάγκη αυτή, χρησιμοποιώντας την εξειδίκευση της σε συστήματα OSS, για τη δημιουργία ενός νέου προϊόντος διαχείρισης και ελέγχου, το οποίο να είναι σε θέση να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις ποικίλες και κυμαινόμενες απαιτήσεις χωρητικότητας δικτύου, που θα έχουν οι νέες εφαρμογές στην Διαδικτυωμένη Κοινωνία.

Οι πάροχοι κρίνεται απαραίτητο να γίνουν ευέλικτοι, δεδομένου ότι υποστηρίζουν υπηρεσίες κατά μήκος των δικτύων, προσφέρουν μια σειρά προγραμμάτων και ωθούν τα όρια της καινοτομίας. Η Ericsson βοηθά τους πελάτες της να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις με μία ολοκληρωμένη, ενιαία OSS και BSS προϊοντική σουίτα, που συνδυάζει επιχειρηματικές δυνατότητες, πληροφορικής και δικτύου. Μία ομάδα με περισσότερους από 65.000 επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών υποστηρίζουν αυτές τις προσφορές, με παροχές υπηρεσιών, όπως συμβουλευτικές υπηρεσίες και ολοκλήρωσης συστημάτων, υπηρεσίες διαχείρισης, υπηρεσίες που αφορούν το προϊόν, αλλά και υπηρεσίες broadcast.
Στο Mobile World Congress, η Ericsson θα παρουσιάσει περιπτώσεις χρήσεως του Ericsson Dynamic Service Manager, που απεικονίζουν τον πλήρη κύκλο ζωής ενός τυπικού δικτύου υπηρεσιών, που ανάγεται ως αίτημα επιχειρήσεων. Γενική διαθεσιμότητα αυτού του προϊόντος αναμένεται για το δεύτερο εξάμηνο του 2016.
Ericsson και Cisco – δύο κορυφαίες εταιρείες του κλάδου στην ανάπτυξη και παροχή δικτύωσης, mobility και cloud – δημιούργησαν μια παγκόσμια επιχειρηματική και τεχνολογική συνεργασία, το Νοέμβριο του 2015, για τη δημιουργία των δικτύων του μέλλοντος. Η συνεργασία αυτή προσφέρει στους πελάτες της, τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών και των δύο εταιρειών: routing, data center, δικτύωσης, cloud, mobility, ελέγχου και διαχείρισης, και δυνατότητες υπηρεσιών σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτή η νέας γενιάς στρατηγική συνεργασία θα οδηγήσει προς την ανάπτυξη, επιτάχυνση της καινοτομίας και της ταχύτητας της ψηφιακής μεταμόρφωσης που απαιτείται από τους πελάτες της, μεταξύ των βιομηχανιών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η συνεργασία δεν είναι ακόμη σε ισχύ στη Βραζιλία, όπου υπόκειται σε επανεξέταση των κανονιστικών ρυθμίσεων και αναμένεται η έγκριση.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις