Χρηστικά

ΕΦΚΑ: Κίνητρα και μπόνους σε υπαλλήλους για τη διεκπεραίωση υποθέσεων


Kίνητρα και μπόνους στους υπαλλήλους που έχουν αναλάβει την εξυπηρέτηση σύνθετων αιτημάτων ασφάλισης, θα προσφέρει ο ΕΦΚΑ, με στόχο να αυξήσει την αποδοτικότητα και να κλείνει αποτελεσματικότερα και συντομότερα, εκκρεμείς υποθέσεις που «λιμνάζουν» για πολλούς μήνες ή χρόνια.

Τα μπόνους που θα διαμορφώνονται αναλόγως με τους ποσοτικούς στόχους που επιτυγχάνονται σε ετήσια βάση, αφορούν τους υπαλλήλους στο back office του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ και δη της νέας γραμμής εξυπηρέτησης 1555
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εισήγηση του αρμόδιου τμήματος που σήμερα πρόκειται να λάβει έγκριση από το ΔΣ του ΕΦΚΑ και αναδεικνύει το Ενιαίο Δίκτυο Συνταξιούχων, το bonus επιμερίζεται ως εξής:

  • Για την Γραμματεία του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, 350 ευρώ το μήνα.
  • Για τους υπαλλήλους που απασχολούνται ως μέλη των θεματικών κατηγοριών, 450 ευρώ το μήνα.
  • Για τους επόπτες των τμημάτων, 500 ευρώ το μήνα.
  • Για τον προϊστάμενο του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, 550 ευρώ το μήνα.
  •  Για τους υπαλλήλους που απασχολούνται στο τμήμα εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλων μορφών επικοινωνίας, 450 ευρώ το μήνα.
  • Για τον προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, 550 ευρώ.
  • Για τον διευθυντή της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, 600 ευρώ.

Τα ποσά είναι μικτά και αφορούν εργασία 22 ημέρες το μήνα. Για εργασία λιγότερες μέρες, το bonus θα μειώνεται αναλογικά.

Το προσωπικό του τμήματος έχει κατανεμηθεί στις ακόλουθες θεματικές κατηγορίες:

  1. Κύριες συντάξεις
  2. Ασφάλιση και εισφορές μισθωτών.
  3. Ασφάλισης και εισφορές μη μισθωτών.
  4. Παροχές και υγεία.
  5. ΕΤΕΑΕΠ (Ασφάλιση, εισφορές, συντάξεις)
     
Διαβαστε επισης