TECHin

Εφαρμογή μαθητών βρίσκει γήπεδα και συμπαίκτες για άθληση


Θέλετε να παίξετε μια παρτίδα τένις και δεν έχετε συμπαίκτη; Σας λείπει ένας τερματοφύλακας για να συμπληρωθεί η ομάδα και να ξεκινήσει ο ποδοσφαιρικός αγώνας; Ή μήπως πήγατε παρέα για «διπλό» στο μπάσκετ και το γήπεδο ήταν ...πιασμένο;

Τη λύση σε τέτοιου είδους «προβλήματα» γρήγορης και εύκολης αναζήτησης αθλητικών χώρων, αλλά και συμπαικτών σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και τένις δίνει η καινοτόμα εικονική επιχείρηση «Matchpoint», που σχεδίασαν μαθητές ηλικίας 17 και 18 ετών του Κολλεγίου Ανατόλια στη Θεσσαλονίκη και η οποία στοχεύει στην καλλιέργεια ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής, μέσα από την προώθηση της σωματικής άθλησης σε ανθρώπους όλων των ηλικιών.

Την ιδέα υλοποίησης της διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία θα διατίθεται στους χρήστες δωρεάν, επιτρέποντάς τους να κλείσουν γήπεδα και να βρουν συμπαίκτες για το αγαπημένο τους άθλημα, την ώρα και στην περιοχή που τους βολεύει, παρουσίασε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM», ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης «Matchpoint» Γιώργος Τζιμούρτος.

«Αρχικά τα μέλη της ομάδας κάναμε πρωτογενή έρευνα μεταξύ όλων των μαθητών και τα αποτελέσματα μας έδειξαν ότι υπήρχε μεγάλη ανάγκη για μια τέτοια υπηρεσία που θα στοχεύει στην καλλιέργεια ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής. Η ιδέα μας στηρίζεται στην αρχαιοελληνική φράση "νους υγιής εν σώματι υγιεί", που ιδιαίτερα τώρα με την καραντίνα ήταν αναγκαία. Διαπιστώθηκε πέρα από την ανάγκη της σωματικής άσκησης, ότι η δυσκολία στην εξεύρεση χώρων αλλά και συμπαικτών είναι και χρονοβόρα και πολλές φορές καταλήγει άκαρπη», εξήγησε ο 18χρονος CEO.

Ο Γιώργος Τζιμούρτος, ο οποίος μαζί με άλλα 19 παιδιά (όλα μαθητές της Β' και Γ' Λυκείου) που στελεχώνουν την επιχείρηση, υπογράμμισε παράλληλα πως «ένα μεγάλο πρόβλημα στις μέρες μας είναι πως πολλά παιδιά της ηλικίας μας προτιμούν το e-gaming εκτός από την πραγματική άθληση. Και το πρόβλημα φάνηκε εντονότερο κατά την πολύμηνη καραντίνα με την πανδημία του κορονοϊού».

Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής της εικονικής εταιρείας «Machpoint», ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να εντάξει τη σωματική άθληση στην καθημερινότητά του με το πάτημα μόλις μερικών κουμπιών και χωρίς επιβάρυνση κόστους. Από την άλλη, τα αθλητικά κέντρα που θα είναι και μέλη του δικτύου θα αποκτούν πρόσβαση σε ένα ευρύ αγοραστικό κοινό καθώς, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα απολαμβάνουν σημαντικά οφέλη διαφήμισης και προώθησης των εγκαταστάσεών τους.

Η εικονική επιχείρηση των 20 παιδιών κατάφερε να προκριθεί στον τελικό του πανελλαδικού διαγωνισμού «Καλύτερη Μαθητική Εικονική Επιχείρηση 2021» του Junior Achievement Greece που θα διεξαχθεί σε απευθείας διαδικτυακή μετάδοση, το Σάββατο 12 Ιουνίου.

Διαβαστε επισης