MEDSin

Διπλή επιβράβευση για την AbbVie


Διπλή διάκριση απέσπασε η βιο-φαρμακευτική εταιρεία AbbVie στα «Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017», θεσμό της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management που επιβραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στη φαρμακευτική αγορά κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας. 

Συγκεκριμένα, η εταιρεία πήρε την 1η  θέση για την ψηφιακή εκστρατεία της  «Δ.Ι.gital» (ΔΙ+digital) που αφορούσε την ενημέρωση του κοινού για τη Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα, το ρόλο του δερματολόγου στη διάγνωση και θεραπεία της νόσου, αλλά και την έγκαιρη παραπομπή του ασθενούς  στο  γιατρό.  Το εγχείρημα για την έγκαιρη επίσκεψη του ασθενούς στο δερματολόγο επιτεύχθηκε μέσω της διαδικτυακής καμπάνιας ενημέρωσης κοινού #TiSouDineiXara, της ιστοσελίδας ενημέρωσης HSonline.gr (hsonline.gr), αλλά και της καμπάνιας Reshape HS referral που απευθύνθηκε σε επιλεγμένους Γενικούς Ιατρούς, Παθολόγους και Χειρουργούς.  

Η εταιρεία απέσπασε επίσης, το βραβείο της 2ης θέσης για την εκστρατεία ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι», (piasetomolyvi.gr). Στόχος της εκστρατείας ήταν να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό για την ασθένεια και να κινητοποιήσει όσους εμφανίζουν πρώιμα συμπτώματα προκειμένου να επισκεφθούν τον κατάλληλο γιατρό, που σε αυτή την περίπτωση είναι ο ρευματολόγος.

H Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie αναφερόμενη τη βράβευση της εταιρείας σε δύο διαφορετικές ενότητες τόνισε ότι η καινοτομία αποτελεί γι αυτούς, τον ακρογωνιαίο λίθο των δραστηριοτήτων τους, όπως επίσης  επιτακτική ανάγκη η ενημέρωση, πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών. «Η διάκριση αυτή αποτελεί για εμάς μεγάλη τιμή και ψήφο εμπιστοσύνης από την κοινότητα του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, για αυτό δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε με αποτελεσματικές στρατηγικές να συμβάλλουμε στη βελτίωση της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και της επιστημονικής κοινότητας, πάντα με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών» σημείωσε η κα Βερναδάκη.