Επιχειρήσεις

Digital & Social Media Marketing: Η σημασία του Community Building


Συνέντευξη της Κατερίνας Δημητρακοπούλου, Instructor στο «Professional Diploma in Digital & Social Media» της Knowcrunch

Ποιές γνώσεις και δεξιότητες θα πρέπει να έχουν οι άνθρωποι που διαχειρίζονται το ψηφιακό περιεχόμενο και τα social media μιας επιχείρησης ή ενός brand; Τι εννοούμε με τον σύγχρονο όρο Community Building και γιατί είναι τόσο σημαντικό; Πως μπορεί κάποιος να αποκτήσει τις απαιτούμενες γνώσεις για το σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού marketing; Απαντήσεις σε αυτά τα καίρια για το σύγχρονο επιχειρείν ερωτήματα ζητήσαμε -και λάβαμε- από την Κατερίνα Δημητρακοπούλου, Instructor στο Professional Diploma in Digital & Social Media της Knowcrunch που συνδιοργανώνεται με το Deree – The American College of Greece στις εγκαταστάσεις του Deree.

- Κυρία Δημητρακοπούλου, είστε ένας από τους 20 instructors στο Professional Diploma in Digital & Social Media της Knowcrunch. Τι διδάσκετε;

Ως εισηγήτρια της KnowCrunch, μιλάω για στρατηγική και σχεδιασμό περιεχομένου, διαχείριση Social Media και Community Building. Στην εποχή μας, η παρουσία ενός brand στα Social Media θεωρείται δεδομένη ενώ ζητούμενο παραμένει η σωστή εκπροσώπησή του. Η παρουσία μιας επιχείρησης ή ενός φυσικού προσώπου στα Social Media πρέπει να είναι αντιπροσωπευτική, σημαντική και ικανή να χτίσει μια ενεργή κοινότητα χρηστών. Στο Professional Diploma in Digital & Social Media της Knowcrunch, το λεγόμενο Social Media Management ή Community Building, το θεωρούμε πολύ σημαντικό, γι’ αυτό το λόγο δε σταματάμε στη θεωρία. Οι μαθητές καλούνται να κάνουν τη θεωρία πράξη σχεδιάζοντας σε ομάδες τις δικές τους στρατηγικές για Community Building και παρουσιάζοντας τις μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας. Η συνεργασία μεταξύ τους τους αποτελεί ένα ζωντανό παράδειγμα Community Building, ενώ φροντίζουμε οι συνθήκες των projects να είναι ίδιες με εκείνες της αγοράς εργασίας. 

-Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να «χτιστεί» ενα community για ένα brand; Πόσο σημαντικό είναι για ένα brand που θέλει να είναι δραστήριο/αποτελεσματικό στα social media;

Το σωστό χτίσιμο ενός Community μπορεί να απαιτεί χρόνο, γνώση και αφοσίωση, αλλά το αποτέλεσμα δικαιώνει κάθε brand. Ο πιο σημαντικός σου σύμμαχος στο Community Building είναι το να ακους. Να ακούς τις ανάγκες του κόσμου και της αγοράς και να απαντάς σε αυτές με χρήσιμο και σημαντικό περιεχόμενο. Τα βήματα για να χτίσει κανείς μια επιτυχημένη και σωστά στοχευμένη κοινότητα, απαιτούν διαρκή επικοινωνία με τον κόσμο, σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα, παρακίνηση για συμμετοχή και φυσικά monitoring. Στο Community Building δεν αφήνουμε ευκαιρίες ανεκμετάλλευτες και μετατρέπουμε κάθε αναφορά σε προώθηση του brand μας.

Η δουλειά του Community Building είναι πιο στρατηγική από όσο ακούγεται κι αυτό μας το αποδεικνύουν τα πολυάριθμα λάθη που έχουν γίνει στη διαχείριση του κοινού τα οποία έχουν κοστίσει ένα σημαντικό κομμάτι της φήμης του εκάστοτε brand. Ένας επαγγελματίας, όπως οι απόφοιτοι του Digital & Social Media Diploma, μπορεί να χτίσει και να χειριστεί σωστά μια κοινότητα βασιζόμενος σε μια προαποφασισμένη στρατηγική.

- Σε γενικές γραμμές τι πρέπει να γνωρίζει καλά ένας Digital & Social Media Marketing Specialist;

Το Digital Marketing είναι ένας διαρκώς μεταβαλλόμενος κόσμος. Οι Digital &Social Media Marketing Specialists θα πρέπει να γνωρίζουν την αγορά, να μελετούν σωστά τον εκάστοτε πελάτη τους, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και έτοιμοι να τις αξιοποιήσουν επαγγελματικά. Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Digital Marketing είναι η διαφάνεια που προσφέρει μέσα από μετρήσιμα αποτελέσματα. Είναι ευθύνη των επαγγελματιών του χώρου να μετρούν, να μελετούν, να δοκιμάζουν, να εφαρμόζουν και τελικά να παραδίδουν κερδοφόρα και σημαντικά αποτελέσματα στους οργανισμούς ή τα φυσικά πρόσωπα που εκπροσωπούν. 

- Γιατί να έρθει κάποιος να παρακολουθήσει αυτό το σεμινάριο των 124 ωρών; Τι μπορεί να περιμένει κανείς από αυτό;

Το Professional Diploma in Digital & Social Media της KnowCrunch είναι μια μεγάλη δεξαμενή από μελλοντικούς επαγγελματίες του χώρου. Μοναδικό στην κατηγορία του, καλύπτει το ευρύτερο φάσμα γνώσεων στο Digital Marketing και τα Social Media παρέχοντας θεωρητικές γνώσεις που γίνονται πράξη κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Όλοι οι instructors είμαστε εξειδικευμένα στελέχη στο χώρο του Digital & Social Media Marketing, ενώ είμαστε δίπλα στους σπουδαστές σε κάθε τους μάθημα, έτοιμοι να απαντήσουμε σε όποιες απορίες προκύψουν. Στόχος του Diploma είναι όχι μόνο να βγάλει ολοκληρωμένους και σωστά καταρτισμένους επαγγελματίες, αλλά να τους παρέχει μια ρεαλιστική εικόνα της αγοράς εργασίας. Επιπρόσθετα η συνεργασία με το Deree – The American College of Greece που είναι το παλιότερο και μεγαλύτερο κολλέγιο στην Ελλάδα, δίνει στο course αυτό μία σοβαρότατη αναγνωρισμένη πιστοποίηση και το καθιστά ακαταμάχητο στην κατηγορία του.

Κατερίνα Δημητρακοπούλου - Σύντομο Βιογραφικό

H Κατερίνα είναι ειδικός σύμβουλος επικοινωνίας με εξειδίκευση στο κομμάτι της ψηφιακής επικοινωνίας και έχει εμπειρία από συνεργασίες με global braνds και κορυφαία digital agencies. Είναι κάτοχος Master στη Στρατηγική Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις από το Deree, Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας και σήμερα έχει το δικό της PR&Digital Marketing Agency, τη SocialMellon.

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις