Τουρισμός

Διεθνής τουριστική προβολή της Καρπάθου με στοχευμένες ενέργειες


Τις στοχευμένες ενέργειες που έχουν υλοποιηθεί μέχρι στιγμή για την τουριστική προβολή της Καρπάθου στην Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσίασαν το Σάββατο 9 Ιουνίου διευθυντικά στελέχη της εταιρίας συμβούλων τουριστικού Marketing Remake στην Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου.

Μεταξύ άλλων, στις έως τώρα δράσεις προβολής του τουριστικού προϊόντος της Καρπάθου συμπεριλαμβάνονται παρουσιάσεις προορισμού σε Ευρώπη και Ασία, στρατηγικές συνεργασίες με Tour Operators και αεροπορικές εταιρίες του εξωτερικού, πλήθος δημοσιογραφικών ταξιδιών και δημοσιευμάτων σε Ελληνικά αλλά και διεθνή ΜΜΕ, όπως το CNN και το Euronews, καθώς και οργανωμένες εκθεσιακές συμμετοχές σε πολλές αγορές ενδιαφέροντος με ορατά αποτελέσματα.

«Από τη θεωρία στην πράξη» είναι η φράση που αντανακλά τις συστηματικές προσπάθειες που καταβάλει η Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου, όπως έγινε αισθητό μετά τον πρόσφατο απολογισμό δράσεων της Επιτροπής, καθώς και της συνεργασίας του Δήμου με την Remake. 

Ακολούθησαν τα συμπεράσματα από έρευνα ικανοποίησης Τουριστών, αλλά και πρωτοποριακή ειδική ανάλυση αντίληψης και συναισθημάτων των Τουριστών για τον προορισμό η οποία αποκάλυψε και στατιστικά πλέον την ικανότητα του παραδεισένιου προορισμού να εκπλήσσει τον επισκέπτη και  έθεσε τις βάσεις για το νέο κεντρικό σύνθημα «Surprise Paradise» που θα συνοδεύει όλες τις δράσεις προβολής της Καρπάθου καθώς και το διαφημιστικό slogan «Wonderful Original World» ή αλλιώς «WOW!» που θα εφαρμοστεί σε προωθητικές ενέργειες.

Στο πλαίσιο του απολογισμού που έφερε ικανοποίηση στους επαγγελματίες και εκπροσώπους φορέων του νησιού που παρευρέθηκαν, έγιναν εκτενείς αναφορές στις πρωτοβουλίες της Επιτροπής Τουρισμού να δημιουργήσει και να αναδείξει δύο νέα Τουριστικά «προϊόντα», τον Περιπατητικό Τουρισμό και τον Ορνιθοτουρισμό, μέσα από επιτυχείς ενέργειες και συνεργασίες με καταξιωμένους ειδικούς του χώρου. 

Αναφορικά με το πνεύμα δημιουργικότητας και παραγωγικότητας που διέπει την Επιτροπή, δεν είναι τυχαίο εξάλλου, πως η παρουσίαση έλαβε χώρα μετά από 2 στοχευμένα δημοσιογραφικά ταξίδια που είχαν ολοκληρωθεί μόλις προ ολίγων ημερών, σε συνεννόηση με την εταιρία συμβούλων του Δήμου με έμφαση στην αρχαιολογία- ιστορία και τον περιπατητικό Τουρισμό και τη φυσιολατρία.

Ταυτόχρονα με την παρουσίαση,  βρισκόταν σε εξέλιξη πολύ σημαντικό ταξίδι εξοικείωσης του προορισμού με πολυμελή αποστολή κορυφαίων Γερμανών δημοσιογράφων που συνδιοργάνωσαν ο Δήμος Καρπάθου και η Marketing Greece την περίοδο 8-12 Ιουνίου, έπειτα από συνεννόηση με τον πρόεδρο της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Καρπάθου κ. Μιχάλη Λυτού.

Η ομάδα με τους εκλεκτούς συμμετέχοντες που αρθρογραφούν σε πλήθος καθιερωμένων Γερμανικών, εντύπων και ηλεκτρονικών ΜΜΕ είχε την ευκαιρία μέσα από ένα γεμάτο πρόγραμμα περιηγήσεων και επισκέψεων που οργάνωσε ο Δήμος, να ανακαλύψει όλους εκείνους τους λόγους που καθιστούν την Κάρπαθο… «Surprise Paradise», όπως οι παραλίες απαράμιλλου φυσικού κάλλους, η «ζωντανή» παράδοση, η μυστηριακή κουλτούρα και ιστορία και η ξεχωριστή τοπική κουζίνα.  
 

Διαβαστε επισης