TECHin

Διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας ετοιμάζει το Facebook


Το δημοφιλές social media δοκιμάζει νέου (τεχνολογικού) τύπου διαφημίσεις, με αλληλεπίδραση δημιουργού και θεατή.

Augmented reality ads (επαυξημένης πραγματικότητας διαφημίσεις) στο News Feed του Facebook, εν όψει της περιόδου αγορών, αναμένεται να δουν, πειραματικά, οι χρήστες της πλατφόρμας, σύντομα, στις ΗΠΑ.

Οι διαφημίσεις αυτές θα επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν εικονικά με διαφορετικά προϊόντα, από το να «δοκιμάζουν» (βλέπουν πάνω τους) γυαλιά ηλίου και αξεσουάρ μέχρι την οπτικοποίηση/ προβολή επίπλων σε ένα δωμάτιο.

Οι εταιρίες θα αρχίσουν να δοκιμάζουν το νέο αυτό concept διαφημίσεων αργότερα μέσα στο καλοκαίρι. 

Το Facebook δοκιμάζει, ήδη, διαφημίσεις AR στο Messenger, σημειώνοντας τα αποτελέσματα.

Παράλληλα, αναφέρεται πως επεκτείνει, εγκαίρως για την περίοδο των διακοπών, τη λειτουργία αγορών του στα Instagram stories παγκοσμίως, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να αγοράζουν προϊόντα από online καταστήματα μέσα από τη δημοφιλή εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών, σύμφωνα με το naftemporiki.gr.

Τέλος, ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει ειδικά κιτ δημιουργίας βίντεο, τα οποία θα καθιστούν ευκολότερη για τους διαφημιστές τη δημιουργία mobile-first διαφημιστικών βίντεο.